پیش بینی باران برای 14 استان کشور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در 14 استان کشور از فردا شنبه 4 خرداد تا سه شنبه هفته آینده اطلاع داد.

پیش بینی باران برای 14 استان کشور

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، به پیش بینی وضعیت آب و هوا در پنج روز آینده پرداخت و اظهار کرد: با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی، بعدازظهر امروز، آدینه، سوم خرداد، در بعضی نقاط استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، زنجان و قزوین بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: فردا، نیز در بعضی مناطق شمال غرب، غرب، بعضی مناطق در استان های کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و شمال فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در روزهای یکشنبه (پنجم خرداد) و دوشنبه (ششم خرداد) نیز در بعضی مناطق شمال غرب، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران، بعضی مناطق در استان های کرمان، جنوب یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال فارس، قم، مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می گردد.

وظیفه ادامه داد: همچنین در روز سه شنبه (هفتم خرداد) در استان های مرکزی، قم، شرق اصفهان، مرکز و غرب کرمان، جنوب یزد، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان های تهران، البرز و قزوین، شمال سمنان، سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی بارش ادامه خواهد داشت.

وی وضعیت دمای هوای پایتخت را در چند روز آینده اعلام و اظهار کرد: آسمان تهران در بعداز ظهر امروز نیمه ابری و همراه با وزش باد شدید و در شب کمی ابری با گاهی وزش باد؛ شنبه، چهارم خرداد، در روز صاف، اوایل شب نیمه ابری و وزش باد و در شب کمی ابری همراه با وزش باد و یکشنبه، پنجم خرداد، کمی ابری، اوایل شب نیمه ابری و با بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: دوشنبه، ششم خرداد، نیمه ابری در بعدازظهر، همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی با رعد و برق و سه شنبه، هفتم خرداد نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8018

به "پیش بینی باران برای 14 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باران برای 14 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید