ناجا به خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم نموده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر کشور گفت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش های مختلف مناسب و مطلوب است.

ناجا به خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم نموده است

به گزارش خبرنگار از ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای ناجا، گفت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش های مختلف از جمله امنیت داخلی، هدایت و رانندگی، مرزبانی و در کلیه خدمات و تسهیلاتی که به مردم ارائه می دهد، مناسب و مطلوب است.

او ادامه داد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند چرا که این نیرو کوشش می نماید تا موجبات رضایتمندی مردم را در عمل فراهم کند.

وزیر کشور در مورد مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم نموده است.

رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی از مرحله صدور گذرنامه تا انجام اقدامات ویزا و مباحث مربوط به هدایت ورانندگی و امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

او اضافه نمود: جابجا کردن 3 میلیون زائر و انجام اقدامات مربوط به آنان مسائل و مسائل خاص خودش را دارد و نیروی انتظامی دستگاهی است که این وظیفه خطیر را برعهده داشته و تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده است.

م

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14632

به "ناجا به خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناجا به خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید