راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: این دانشگاه رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون را در مقطع دکترا از سال 94 در وزارت علوم مورد تصویب نموده است اما متاسفانه تا به امروز نتوانسته مجوز لازم را برای راه اندازی آن دریافت کند.

راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو باخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون در انتظار صدور مجوز از وزارت علوم است، گفت: دانشگاه صدا و سیما در سال 94 رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون را در مقطع دکترا در وزارت علوم مورد تصویب قرار داد. اما طی 4 سال گذشته متاسفانه نتوانستیم به دلیل نبود استادیار و دانشیار مورد قبول این وزارتخانه مجوز لازم را دریافت کنیم.

شرایط و ضوابط راه اندازی رشته جدید در دانشگاه صداوسیما وجود دارد

وی اضافه نمود: در حال حاضر دانشگاه صدا و سیما برای راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون همه شرایط و ضوابط لازم را دارا است. اکنون این دانشگاه دارای استادیار و 10 دانشیار است که می تواند به راحتی این رشته تحصیلی را تاسیس نموده و فعالیت کند.

وزارت علوم مجوز نهایی راه اندازی رشته جدید را صادر کند

اسفندیاری توضیح داد: با توجه به اینکه این دانشگاه تمامی ضوابط و قوانین را برای راه اندازی و پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون دارد از وزارت علوم درخواست داریم مجوز نهایی راه اندازی این رشته را صادر نموده تا ما بتوانیم در مهر ماه سال آینده دانشجو پذیرش کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22498

به "راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید