خودکفایی صنعت داخلی ایران، سهم مترو تهران در اوراق مشارکت، هزار و 850 میلیارد تومان است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: حدود هزار و 850 میلیارد تومان از اوراق مشارکت سال 99 برای مترو تهران با عاملیت بانک شهر نهایی شد.

خودکفایی صنعت داخلی ایران، سهم مترو تهران در اوراق مشارکت، هزار و 850 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار ، سیدمناف هاشمی معاون حمل نقل و ترافیک شهردار تهران در آیین رونمایی از قطار ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطار ملی امروز با حضور مجازی رئیس جمهور رونمایی شد و متولی آن معاونت علمی ریاست جمهوری و شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: این اقدام نشان داد که صنعت داخلی ایران می تواند خودکفا باشد و روی پای خودش بایستد و از همه مهمتر اشتغال ایجاد کند.

هاشمی اضافه کرد: اما بعد این کار حتما دولت و شهرداری ها باید بتوانند سفارش لازم را برای انبوه سازی داشته باشند؛ شهرداری تهران یک قرارداد 105 دستگاهی را با واگن سازس تنظیم نموده و امیدوار هستیم که 420 دستگاهی که قول داده بودند، به تحقق بپیوندد.

وی گفت: ما اوراق مشارکت خودمان را از بانک رفاه دریافت کردیم، اما 420 میلیارد تومان باقی مانده که اگر این مقدار پول را بانک رفاه قبل عید پرداخت می کرد، حداقل 4 ایستگاه تهران افتتاح می شد، اما متاسفانه همکاری این بانک کم است.

هاشمی توضیح داد: در برنامه ما 12 ایستگاه مترو بود، اما به دلیل عدم همکاری تنها 9 ایستگاه را افتتاح کردیم، امیدواریم موانع برداشته گردد و آن مقدار پول به ما برسد.

وی تاکید نمود: حدود هزار و 850 میلیارد تومان از اوراق مشارکت سال 99 برای مترو تهران با عاملیت بانک شهر نهایی شده و در کوشش هستیم تا 300 میلیارد تومان هم برای واگن تهران دریافت کنیم.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55059

به "خودکفایی صنعت داخلی ایران، سهم مترو تهران در اوراق مشارکت، هزار و 850 میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکفایی صنعت داخلی ایران، سهم مترو تهران در اوراق مشارکت، هزار و 850 میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید