خبرنگاران کرونا پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی قم را تعطیل کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قم-خبرنگاران- مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قم از تعطیلی پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی این شهر به دلیل کاهش تقاضا و سفرهای درون شهری خبر داد.

خبرنگاران کرونا پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی قم را تعطیل کرد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر با اشاره به اهمیت توجه به شرایط ایجادشده و همکاری شهروندان با مسئولان در رعایت مسائل بهداشتی، گفت: شهر قم در روزهای حساسی قرار داشته و نیازمند همکاری کامل مردم با مدیران شهری و استانی هستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قم سازمان پایانه های شهرداری قم را در آماده باش کامل بیان نمود و افزود: از همان روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و انجام آزمایش های اولیه در شهر قم سازمان های پایانه های شهرداری قم اقدامات پیشگیرانه را آغاز کرده است.

پوریافر ضدعفونی کردن پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی را ازجمله اقدامات اولیه شهر در ضدعفونی مکان های عمومی دانست و گفت: سالن های انتظار مسافران، سرویس های بهداشتی، نمازخانه به صوت روزانه ضدعفونی می شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکرشده حتی خوابگاه رانندگان اتوبوس ها و غرفه های عرضه خوراکی و کالا نیز به صوت کامل ضدعفونی شده و تمام وقت نظارت های لازم انجام می شد.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قم دومین اقدام سازمان پایانه های شهرداری قم را کم کردن فعالیت پایانه ها اعلام و گفت: حفظ امنیت شهروندان مهم ترین دغدغه ای است که در سازمان پیگیری شده و در اولویت تمام برنامه ها قرارگرفته است.

پوریافر کم شدن فعالیت شرکت های مسافربری و کنترل مسافران هنگام ورود و خروج را موردتوجه قرار داد و شرح داد: در حال حاضر به علت کاهش درخواست سفر تمامی فعالیت های پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی به صورت نیمه تعطیل درآمده و مردم از حمل ونقل عمومی برای سفر استفاده نمی کنند.

وی با درخواست از مردم از عدم سفر در ایام نوروز و رعایت قرنطینه خانگی، تأکید کرد: سفر با خودرو شخصی نمی تواند مانع از سرایت ویروس کرونا به افراد خانواده و یا مناطق دیگر شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قم تنها راه کنترل این بیماری را قطع زنجیره انتقال بیماری و قرنطینه خانگی عنوان کرد و گفت: خانه نشستن و رعایت مسائل بهداشتی تنها راه حفظ جان خود و عزیزانمان است و باید این بیماری را جدی بگیریم.

تا به امروز نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و 23 بیمار در استان قم مثبت اعلام شده است، در 24 ساعت گذشته 19 تن به تعداد بیماران کرونایی قم افزوده شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان نمود: تا به امروز 14 هزار و 991 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 853 نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و 4 هزار و 996 نفر نیز بهبودیافته اند./

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25579

به "خبرنگاران کرونا پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی قم را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا پایانه مرکزی و پارک سوار شمالی قم را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید