ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد نموده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، روزنامه سوئیسی نویه زوریخر سایتونگ در یادداشتی با اشاره به رد پیشنهاد میانجیگری امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نوشت: ترامپ در حالی آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد نموده که واشنگتن همچنان معتقد به فشار حداکثری علیه ایران است.

ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد نموده است

این روزنامه در ادامه نوشت: نگاهی اجمالی به شرایط فعلی و آینده به صراحت نشان می دهد که ترامپ تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بدنبال گذر از یک دوره سکون سیاسی است. وی سعی دارد تا زمان انتخابات فضای سیاسی را در همین وضعیت فعلی نگه دارد تا بتواند بعد از برگزاری انتخابات سیاست فشار علیه ایران را جدی تر از قبل در پیش گیرد.

زوریخر سایتونگ همچنین نوشت: اینکه ترامپ پیشنهاد ماکرون برای تقلیل در وضعیت تحریم های مالی فعلی علیه ایران را رد می نماید، تنها به این دلیل است که نمی خواهد ایران بینابین تحریم ها اصطلاحا نفس کش داشته باشد، چرا که واشنگتن بر این باور است که تهران در صورت کاهش تحریم ها دست به اقداماتی جسورانه می زند.

در ادامه این مطلب آمده است: واشنگتن با در پیش دریافت سیاستی برنامه ریزی شده درصدد است تا ایران را به دشمنی برای صلح جهانی معرفی کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12212

به "ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید