اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 10 می آیند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایکروسافت اعلام نموده است که اپلیکیشن های اندرویدی را با قابلیت screen mirroring به سیستم عامل ویندوز 10 خواهد آورد.

اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 10 می آیند!

به گزارش خبرنگاران، کاربران گوشی های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود اپلیکیشن های مورد استفاده خود در گوشی را با قابلیت screen mirroring بر روی رایانه مبتنی بر ویندوز 10 خود مشاهده نموده و استفاده نمایند.

مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده ویندوز 10 با انتشار بیانیه و پیامی خطاب به کاربران گوشی های اندرویدی خبر داده است که قابلیت جدیدی به ویندوز 10 اضافه خواهد شد که به واسطه آن کاربران می توانند بدون نصب و دانلود اپلیکیشن های موردنیاز خود بر روی رایانه، تمامی اطلاعات موجود در آنها را در رایانه خود مشاهده و استفاده نمایند.

بر اساس گزارش وب سایت theverge، مایکروسافت همچنین در این بیانیه نام و مدل گوشی هایی که از این قابلیت جدید پشتیبانی می نمایند، را نیز عنوان نموده که از مهم ترین آنها می توان به گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، اس 9 و اس 9 پلاس اشاره نمود.

این شرکت همچنین خاطرنشان نموده است که بعد از انتشار این قابلیت و در دسترس قرار دریافت آن به طور عمومی برای کاربران، درصدد خواهد بود تا مدل های گوشی و رایانه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می نمایند، را افزایش و توسعه دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5489

به "اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 10 می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 10 می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید