بازی رایانه ای و کنسول بازی

پشتیبانی از بازی World of Demons در ماه آینده متوقف خواهد شد

بازی دنیای شیاطین (World of Demons) یک بازی محبوب در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) است که برای پلتفرم اپل آرکید عرضه شد. این بازی در سال 2021 میلادی عرضه شده و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا پشتیبانی از این بازی را متوقف کند.

17 دی 1402

بازی RoboCop: Rogue City به برترین نحو توانایی آنریل انجین 5 را نشان می دهد

حدود سه سال نیم پیش بود که شرکت اپیک (Epic) از آخرین نسخه از موتور انیمیشن سازی خود یعنی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) رونمایی کرد. از آن موقع تا الان ما شاهد بازی های زیادی با این موتور نبودیم و تنها فورتنایت (Fortnite) و بازی ماتریکس (The Matrix) از آن استفاده کردند.

14 آذر 1402

استارفیلد و گیم پس باعث رشد عایدی مایکروسافت در این مدت شده اند

شکی نیست که عرضه بازی استارفیلد (Starfield) روی روند فروش و عایدی مایکروسافت تأثیر زیادی داشت. این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و موفقیت بسیار زیادی بدست آورد. از طرفی استارفیلد از روز اول روی سرویس گیم پس (Game Pass) وجود داشت و مشترکین این سرویس...

6 آبان 1402

ولوو برای ارائه تجربه واقعی تر درون خودرو با اپیک گیمز همکاری می نماید

خودروسازی ولوو برای ارائه تجربه واقع گرایانه در نمایشگرهای درون خودرو با شرکت اپیک گیمز، سازنده بازی فورتنایت همکاری می نماید.

20 تیر 1401

باب اسفنجی چطور به باب اسفنجی شلوار مکعبی تبدیل شد؟

اواخر دهه 60 میلادی استیون هیلنبرگ جوان با اشتیاق جلوی تلویزیون می نشست و به برنامه دنیای زیر دریای ژاک کوستو زل می زد که از طریق کاشف فقید فرانسوی میزبانی می شد و به شگفتی های اقیانوس ها و موجودات زیر آب می پرداخت. این برنامه عشق مادام العمری را در هیلنبرگ...

5 تیر 1401

گلاب آدینه بهترین بازیگر 2 جشنواره خارجی شد

به گزارش خبرنگاران، در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره سینمایی خروس طلایی و صد گل(Golden Rooster & Hundred Flowers) که در گوانژو چین برگزار گردید، گلاب آدینه جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم دوباره زندگی به دست آورد.

30 آبان 1400

خوزستان، مهدی هاشمی نسب: خیلی باز بازی کردیم و زحمات مان هدر رفت

مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تمام نقاط ضعف و قوت تیم صنعت نفت را می شناختیم اما زحمات مان هدر رفت. - اخبار استانها -

30 آبان 1400

طارمی ارزش بازی در لیگ ستارگان را ندارد

اگر واقعا برای طرفداران الغرافه احترام قائل هستید طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه ای با یک مدافع جذب شوند.

30 آبان 1400

تقوی: خوشبختم که بازیکنانم به بردن باور دارند، پول برد نمی آورد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از روحیه بازیکنانش تمجید کرد.

30 آبان 1400

نساجی و مشکلاتی که حل نشده است، شاید استعفای جمعی در کار باشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال نساجی قائمشهر برای اولین بار در تاریخ حیاتش حضور در لیگ برتر را تجربه می نماید و در حالی که نتایج آنها در این مسابقات قابل قبول بوده، شرایط این باشگاه چندان خوب نیست.

30 آبان 1400

اصفهان، علیرضا مرزبان: از یک امتیاز بازی با ذوب آهن هم خوشحال می شویم، اگر با نفت دوازدهم یا سیزدهم شوم در کتاب ها می نویسند!

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که تیمش با تک امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن نیز خوشحال خواهد شد.

30 آبان 1400

نجاتی: نقطه ضعف پیکان، دفاع روی تور است، همه در لیگ والیبال عصبی هستند

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: دفاع روی تور تیم والیبال پیکان به نسبت تیمی که بهترین سرویس ها را می زند، متناسب نیست.

30 آبان 1400

مروری بر دیدارهای جذاب لیگ قهرمانان اروپا، نبردهایی برای یک جام

مجله مهر- محمدصادق پریدری: قرعه کشی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در شهر نیون سوئیس برگزار گردید، حالا و با تعیین شدن شاهد دیدارهایی جذاب و دیدنی هستیم. بازگشت رونالدو به شهر مادرید و جدال حساس لیورپول و یورگن کلوپ با بایرن مونیخ و نیکو کواچ از جمله این دیدارها...

30 آبان 1400

سروش و شیری فیکس، ترابی روی نیمکت

سروش و شیری قطعا از هفته شانزدهم در پرسپولیس فیکس خواهند بود اما ترابی به خاطر محرومیت، چنین شانسی را از دست داده است.

30 آبان 1400

یورگن کلوپ: نمی خواهیم مصدومیت آرنولد بدتر گردد، به سطحی فوق العاده رسیده ایم

یورگن کلوپ از اوضاع لیورپول در آستانه بازی این تیم در هفته بیست وسوم رقابت های لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

30 آبان 1400

وردربرمن در خانه متوقف شد

تیم فوتبال وردربرمن در خانه خودش از کسب پیروزی بازماند.

30 آبان 1400

خداحافظی تلویحی کی روش پس از حذف ایران از جام ملت های آسیا: انتها اینجاست!

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به این نکته اذعان کرد که ژاپنی ها استحقاق راهیابی به فینال مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 را داشته اند.

30 آبان 1400

بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی

گروه موسیقی کی پاپ بی تی اس برای رونمایی از نسخه کوریوگرافی شده موزیک ویدیوی دینامیت، یک برنامه در بازی فورتنایت به تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) ترتیب خواهد داد. از سوی دیگر گروه موسیقی کی پاپ بلک پینک قصد برگزاری یک رویداد در بازی پابجی را دارد.

30 آبان 1400

رکورد جدید پلی استیشن 4

یکی از جالب ترین خبر های این روز ها برای علاقه مندان به کنسول های بازی سونی را می توان رکورد فروش پلی استیشن سونی 4 در سه ماهه اخیر دانست.

30 آبان 1400

آیا بازی های بتسدا انحصاری ایکس باکس هستند؟ مدیر ایکس باکس پاسخ می دهد

پس از اینکه مایکروسافت در ماه گذشته شرکت زنیمکس مدیا را با قیمت 7.5 میلیارد دلار خرید، هیجان و هیاهوی زیادی در میان بازیکنان ایجاد گشت و در این میان یک سؤال مهم پرسیده شد؛ آیا بازی های بتسدا انحصاری ایکس باکس و رایانه های شخصی خواهند بود؟ به تازگی سایت...

30 آبان 1400
تعداد: (273)