ژیمناستیک

تیم تهران قهرمان مسابقات ژیمناستیک ریتمیک لیگ باشگاه های کشور شد

تیم تهران در بین 27 تیم حاضر در مسابقات باشگاه های کشور عنوان نخست را از آن خود کرد.

30 آبان 1400

11 فایده علمی ژیمناستیک برای سلامتی (و 10 نکته طلایی برای مبتدیان)

ژیمناستیک از بهترین تمرینات ورزشی برای پرورش جسم و سلامتی کل بدن است. مطالعات متعدد روی این موضوع، اهمیت ژیمناستیک را برای سلامت استخوان و ماهیچه ها اثبات می کند. تأثیر این ورزش تنها مختص بهبود انعطاف پذیری استخوان ها و عضله سازی ماهیچه ها نیست؛ ژیمناست...

30 آبان 1400

وزن اول و امید به موفقیت کاظمی، طلسم اولین طلای ایران شکسته می شود

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 22 اردیبهشت ماه به میزبانی روسیه در تالار ورزشی تراکتور شهر چیلابینسک آغاز می شود. رقابتهای شش روزه ای که انتظار می رود نزدیک به 100 تکواندوکار در دو بخش مردان و بانوان به مصاف هم بروند.

24 مهر 1400

خبرنگاران علی نژاد: شبهاتی درباره غیرقانونی بودن جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال وجود دارد

تهران- خبرنگاران- سرپرست معاونت وزیر ورزش و جوانان گفت: شبهاتی وجود دارد که جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال قانونی نبوده زیرا طبق قانون حداقل باید 6 نفر در جلسه حاضر شوند که حاضرین این تعداد نبودند.

24 مهر 1400

اختلالات خوردن در رژیم هاى سخت

رژیم هاى سخت و طولانى مدت کاهش وزن ممکن است موجب به وجود آمدن اختلال در خوردن و خطرات جدى در سلامتى افراد باشد و بیمارى هاى جسمى و روحى شدیدى را به وجود آورد. مهم ترین اختلال مربوط به خوردن، پرخورى و بى اشتهایى عصبى است که هر دو از تأثیر روانى وسوسه...

24 مهر 1400

عجیب ترین رکوردهای المپیک که احتمالا هیچ وقت شکسته نمی شوند

مسابقات المپیک همواره درباره تاریخ و تاریخ سازی بوده اند. اگرچه نخستین بازی های نوین المپیک 125 سال پیش برگزار شدند، ولی دیرینه این سنت کهن به بیش از 3000 سال پیش بازمی شود. در یونان باستان، چندین مسابقه ورزشی با برنامه ای معین برگزار می شدند، ولی مسابقاتی...

24 مهر 1400

اینچه درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند، کمیته المپیک از عملکردمان راضی بود

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خوشبختانه مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند و این امیدوار نماینده است.

24 مهر 1400

ورزش استان مرکزی چشم به راه تدبیر و حمایت

خبرنگاران، گروه استان ها- مهدی احمدلو*: یکی از عواملی که می تواند مسئولیت و نقش افراد به ویژه قشر جوان را در جامعه شکوفا کند ورزش و تربیت بدنی است که در سازندگی و سلامت جسمی، روحی، اخلاقی و معنوی جامعه تأثیر بسزایی دارد. با اعتلا تربیت بدنی و ورزش به نام...

18 شهریور 1400

ورزشی که قد را کوتاه می کند!

کارشناسان به خانواده ها اطمینان می دهند که کوتاهی قد هیچ ربطی به ژیمناستیک ندارد، مگر اینکه آنها در سن پایین تر از 9 سال حرکات حرفه ای انجام بدهند.

18 شهریور 1400

بازیگران و کارگردان های سرشناس،پیش از شهرت چه کاره بودند ؟

دنیای رنگین و پرزرق و برق سینما، خیلی ها را به این اشتباه می اندازد که زندگی و کسب و کار سینماگران همواره پر رونق است و پولشان از پارو بالا می رود.

23 مرداد 1400

یوگا چه فوایدی دارد؟

برخی افراد تصور می کنند که یوگا شبیه ژیمناستیک است و چون آن ها مسن و دارای اندام نامتناسب و یا عضلات خشک هستند، نمی توانند تمرینات یوگا را انجام دهند.

22 مرداد 1400

بهترین و آسان ترین راه افزایش قد کدام است؟

روش های مختلفی برای افزایش قد وجود دارد اما بهترین و بی خطرترین راه افزایش قد استفاده از رژیم غذایی غنی از ویتامین و کلسیم و انجام ورزش است.

10 آذر 1399

کیکاوس سعیدی:کمیته المپیک برنامه ای برای کمک مالی به فوتبال ندارد

کیکاوس سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه کمیته ملی المپیک طی دو هفته گذشته به تمام تعهدات مالی خود در قبال فدراسیون ها و المپین ها عمل کرد، گفت: پرداخت بخش دوم حقوق مصوب برای ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک و اعضای کادر فنی آنها بر عهده کمیته بود....

29 مهر 1399

مسابقات جهانی آلمان از المپیک سخت تر است، توقع از ما بالا رفته است

رضا خیرخواه در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد تمرینات تیم ملی گفت: خوشبختانه با حمایت های فدراسیون، اردوی تیم ملی با جدیت و انگیزه بالا تا هفتم مهر که اعزام داریم ادامه دارد.

13 مهر 1398