بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

چرا باید از خوردن گوشت خوک اجتناب کرد؟

گوشت خوک پر مصرف ترین گوشت در دنیا است و حدود 36 درصد از فراوری گوشت در سراسر دنیا را تشکیل می دهد. به ویژه در آسیای شرقی و جنوب شرقی، اروپا، جنوب صحرای آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه محبوب است.

16 آبان 1402

بالا و پایین بازار مسکن منطقه یک تهران

بازار مسکن منطقه یک شهر تهران را ترکیبی از فایل های سبزپوش و قرمزپوش دربرگرفته است، به این معنا که حدود نیمی از آپارتمان های فروشی با قیمت بالاتر از میانگین مورد انتظار فایل شده اند و در مقابل، بقیه فایل ها نیز عمدتا یا به قیمت یا حتی با قیمت پایین ...

12 تیر 1402

از عیسی مسیح تا عصر حجر؛ خلق سلفی از رویداد ها و شخصیت های تاریخی با هوش مصنوعی

یک تدوین گر فیلم 53 ساله به نام دانکن تامسن تصمیم گرفته با استفاده از هوش مصنوعی، بعضی وقایع تاریخی را بازسازی کند، اما به سبکی متفاوت. تامسن درحقیقت به یاری مدل هوش مصنوعی Midjourney و چندین ماه صرف زمان، این وقایع را به صورت سلفی درآورده است و افراد مشهوری...

31 اردیبهشت 1402

شیائومی ویژگی خاص آیفون 14 را کپی کرد

گجت نیوز نوشت: به نظرتان ویژگی مشترک آیفون 14 پرو و شیائومی 13 لایت - Xiaomi 13 Lite چه می تواند باشد؟

25 بهمن 1401

گزارشی اختصاصی از موسسه خیریه بچه ها فرشته اند

بچه ها فرشته اند؛ تمامی بچه ها، چه بچه ها کار، چه بچه ها جنگ و چه بچه ها بیمار و معلول اما بچه ها فرشته اند نام خیریه ای هست که این روزها، به بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران سر زده تا با اجرای برنامه هایی شاد مفرح، برای ساعاتی از غم و رنج بزرگ و بزرگ این...

2 بهمن 1401

یک دستاورد علمی شگفت انگیز درباره افرادی با چهره های مشابه

مانل استلر، نویسنده ارشد موسسه تحقیقات لوسمی جوزپ کارراس در بارسلونا، اسپانیا می گوید: مطالعه ما با نشان دادن اینکه افرادی که چهره های بسیار شبیه به هم دارند، ژنوتیپ های مشترکی دارند، در حالی که در سطوح اپی ژنوم و میکروبیوم ناسازگار هستند، بینشی نادر...

4 شهریور 1401

برترین جاذبه های گردشگری کشور مالتا ، بخش دوم

کشور مالتا پیرامون آب های آبی رنگ دریای مدیترانه در جنوب سیسیلی قرار گرفته است. به علت نزدیک بودن به کشور تونس، تاثیر فرهنگ آفریقای شمالی را می توان در این کشور مشاهده کرد. زبان کشور مالتا ترکیبی از عربی و ایتالیایی است. این کشور به شوالیه های مالتا بسیار...

22 مرداد 1401

اقامتگاه های سنتی و بومگردی نائین در حال توسعه هستند

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، اقامتگاه های سنتی و بومگردی نائین در حال توسعه هستند.

19 مرداد 1401

جمعی از استادان دانشگاه و متخصصان معماری و بازسازی خواهان توقف بازسازی گنبد مسجد جامع عباسی شدند

ایسنا/ براساس اخبار واصله، جمعی از استادان دانشگاه و متخصصان معماری و بازسازی خواهان توقف بازسازی گنبد مسجد جامع عباسی شدند.

9 مرداد 1401

کاغذ دیواری مطب دندانپزشکی و نکاتی که تا به حال نمی دانستید!

کاغذ دیواری مطب دندانپزشکی یکی از مهمترین بخش هایی که در بازسازی یا طراحی داخلی به آن توجه می نمایند. در انتخاب کاغذ دیواری برای مطب دندانپزشکی باید بیشتر از کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی منزل دقت کرد چرا که در اینجا بیشتر از هر چیز باید به نوع سبک کاری...

14 خرداد 1401

استان کرمانشاه دارای پتانسیل های گردشگری خارق العاده ای است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، استان کرمانشاه دارای پتانسیل های گردشگری خارق العاده ای است.

10 خرداد 1401

نگاه نخبگانی شهردار تهران نوید بخش اتفاقات خوب است

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 17 گفت: نگاه نخبگانی که شهردار تهران در رابطه با راه اندازی مجمع نخبگان محلات پیگیری می نماید، نویدبخش اتفاق خوبی در امر خدمت رسانی است.

14 اردیبهشت 1401

استیون اسپیلبرگ بر پایه بولیت استیو مک کویین فیلم می سازد

فیلم اسپیلبرگ یک بازسازی نخواهد بود و قرار است داستانی نو داشته باشد، اما هنوز جزییاتی درباره آن منتشر نشده است.

10 اردیبهشت 1401

استارت قهرمان اسبق کشتی جهان در قدیمی ترین سالن مرکز

به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه تمرین کشتی فرنگی با مربیگری طالب نعمت پور از قهرمانان اسبق جهان با حضور جمعی از قهرمانان و عنوانداران کشتی کشورمان در سالن توفیق جهان بخت برگزار شد.

31 فروردین 1401

خبرهایی تازه از نقشه باستان شناسی ایران

سامانه نقشه باستان شناسی کشور (تحت وب) رونمایی شد و رییس پژوهشکده باستان شناسی با اعلام نام کشورهای خارجی که همکاری مشترک باستان شناسی با ایران دارند، آخرین فرایند نقشه باستان شناسی کشور را تشریح کرد.

20 فروردین 1401

راهنمای سفر به گرانادا، اسپانیا

گرانادا، تاریخی متلاطم را پشت سر گذاشته است. آثار معماری شگفت انگیز این شهر، به دوران مورو ها و رومیان یعنی به هزاران سال پیش برمی گردد.

29 اسفند 1400

14 مکان که باید قبل از ترک ترکیه ببینید

در اینجا با جاذبه های گردشگری ترکیه آشنا می شوید که تا به امروز کمتر نام آن ها را شنیده اید که از جمله آن ها آفرودیسیا، شیرینس، حسنکیفا و... را می توان نام برد.

16 اسفند 1400

افزایش عمر خطوط انتقال نفت، محصولی دانش بنیان که خطوط فرسوده نفتی را ترمیم می نماید

محصول دانش بنیان و ایران ساخت پوشش خطوط نفتی، این امکان را به وجود می آورد که بدون احتیاج به تعویض و حفاری های گسترده، خطوط فرسوده ترمیم گردد.

4 آذر 1400

افزایش سرعت احداث فضاهای آموزشی در گیلان

خبرنگاران/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: سرعت احداث فضاهای آموزشی در سطح استان برای افتتاح در دهه مبارک فجر افزایش می یابد.

30 آبان 1400

منشا بوی نامطبوع تهران شناسایی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس آخرین جلسه هوای پاک در استانداری تهران سه مجموعه آرادکوه، دام گستر و فاضلاب جنوب تهران کانون انتشار بوی نامطبوع پایتخت است.

30 آبان 1400
تعداد: (464)