کاراته قهرمانی دنیا، حذف شهرجردی و صعود صادقی به دور سوم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاتاروی کشورمان با شکست در دور چهارم مسابقات کاراته قهرمانی دنیا مقابل نماینده آلمان از دور مسابقات کنار رفت.

کاراته قهرمانی دنیا، حذف شهرجردی و صعود صادقی به دور سوم

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دنیا در اسپانیا از امروز(سه شنبه) با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور دنیا در اسپانیا و شهر مادرید آغارشد.

ابوالفضل شهرجهردی نخستین نماینده کاراته کشورمان در کاتا در این مسابقات ابتدا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد یوکی یوجیهارا از سوئیس گذشت. او در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر از سد الساندرو آمدو دی جیوانی از بلژیک گذشت.

کاتاروی کشورمان در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد کای ترونگ از سوئد گذشت. شهرجردی در دور چهارم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ایلجا اسمرگونر دارنده نشان نقره و برنز رقابت های دنیای از آلمان شد. کاتاروی آلمانی در دور پنجم مغلوب ریو کیانو از ژاپن شد تا شهرجردی از دور مسابقات کنار برود.

همچنین فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد ریم داغی از تونس گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر یک از سد اما روت ون از اسکاتلند گذشت.

در ادامه مسابقات امروز نماینده کومیته کشورمان نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت. کاراته قهرمانی دنیا| نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2237

به "کاراته قهرمانی دنیا، حذف شهرجردی و صعود صادقی به دور سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، حذف شهرجردی و صعود صادقی به دور سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید