پروژه انرژی پاک گوگل در تایوان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: گوگل، نخستین پروژه انرژی پاک خود در آسیا را از تایوان شروع کرد.

پروژه انرژی پاک گوگل در تایوان

گوگل نخستین پروژه انرژی پاک خود در آسیا را شروع نموده است. این شرکت امروز از توافق نامه بلندمدت خود برای خرید خروجی سلول های خوشیدی 10 مگاواتی در تایوان اطلاع داد. گوگل در حال حاضر پروژه های مربوط به انرژی خورشید و باد را علاوه بر اروپا، در آمریکای شمالی و جنوبی به اجرا درآورده است.

این توافق جدید، یک همکاری میان گوگل، بسیاری از شرکت های انرژی تایوان و دولت این کشور است تا شرکت های غیرانتفاعی بتوانند انرژی تجدیدپذیر را به طور مستقیم خریداری نمایند. این اصلاحات، بخشی از سیاست های جدید مربوط به انرژی در تایوان هستند که هدف آنها توقف تدریجی استفاده از انرژی هسته ای تا سال 2025 و افزایش 20 درصدی استفاده از الکتریسیته حاصل از منابع تجدیدپذیر است.

گوگل، نخستین خریدار حقوقی انرژی است که از این قانون اصلاح شده سود می برد. شرکای گوگل در این طرح، شرکت های دیود ونچرز (Diode Ventures)، تاین گرین انرژی(Taiyen Green Energy)، جی اند وی انرژی (J&V Energy) و نیو گرین پاور (New Green Power) هستند.

توافق جدید گوگل به این معناست که هزینه بلندمدت و ثابتی برای عملیات آن در تایوان در نظر گرفته می گردد.

از آنجا که دولت تایوان، سنجش های بسیاری را برای حذف موانع تجاری و کاهش هزینه انرژی تجدیدپذیر دنبال می نماید، امید می رود شرکت های بیشتری به خرید انرژی تجدیدپذیر بپردازند تا پروژه های بزرگتری در تایوان شروع شوند.

5656

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4021

به "پروژه انرژی پاک گوگل در تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه انرژی پاک گوگل در تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید