مطالبه گری معلولان با حضور آنها در جامعه جدی گرفته می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مرضیه فرشاد عصر شنبه در اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان با بیان اینکه تشکیل باشگاه خبرنگاران معلول با پیگیری های مجدانه از سال94 شروع شد، گفت: استقبال خوب معلولان از این باشگاه و عضویت آنها در آن و حضور آنها در جامعه بسیار تحسین برانگیز است.

مطالبه گری معلولان با حضور آنها در جامعه جدی گرفته می گردد

وی حضور معلولان در اجتماع را نشان دهنده مطالبه گری واقعی آنها از جامعه برای مناسب سازی دانست و اضافه نمود: خبرنگاران معلول درخواست و نارضایتی خود از عدم مناسب سازی را به گوش مسئولان می رسانند و مسئولان نیز با دیدن معلولان در جامعه وظیفه خود می دانند برای این قشر از جامعه مناسب سازی نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اضافه نمود: تا حضور معلولان در جامعه نباشد مطالبه گری آنها جدی گرفته نمی گردد و به گوش کسی نمی رسد.

وی ادامه داد: تعریف معلولیت در سبد خانوار اجتماعی باید دیده گردد و احتیاج به اصلاح فرهنگ وجود دارد و این تغییر نگرش با رفتار مناسب و منطقی امکان پذیر است.

فرشاد با اشاره به اینکه در سال 96 برای بار دوم قانون جامع حمایت از معلولان بازنگری شد، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری شورای نگهبان تخصیص سه درصدی اشتغالزایی به معلولان را پیگیری کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 806

به "مطالبه گری معلولان با حضور آنها در جامعه جدی گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری معلولان با حضور آنها در جامعه جدی گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید