مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایکروسافت به تازگی اعلام نموده است که از ماه نوامبر امسال میلادی دیگر قصد ندارد اپلیکیشن اسکایپ کلاسیک را به روزرسانی کند.

مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی کند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت تک کرانچ، مدتی پیش بود که شرکت مایکروسافت تحت تاثیر بازخورد و واکنش های منفی و اعتراض کاربران تصمیم گرفت که توقف پشتیبانی از اپلیکیشن اسکایپ کلاسیک را به زمانی دورتر موکول کند اما حالا با گذشت تقریبا یک ماه از آن ماجرا، به نظر می رسد که عزم خود را برای عدم پشتیبانی از این برنامه جزم نموده و روز گذشته اعلام نمود از ماه نوامبر امسال (آبان ماه) دیگر برای اسکایپ کلاسیک نسخه 7 به روزرسانی منتشر نخواهد نمود و به عبارتی دیگر، پشتیبانی از آن را متوقف خواهد نمود.

این شرکت همچنین عنوان نموده است که در روزهای اول و پانزده نوامبر به ترتیب پشتیبانی خود را از نسخه های دسکتاپ، گوشی و تبلت برنامه اسکایپ 7 سرانجام خواهند داد.

با اینکه خیل عظیمی از کاربران از این تصمیم مایکروسافت ناراضی بوده و اعتراضات شدیدی را به گوش این شرکت رسانده اند، حالا مایکروسافت نیز در واکنش به آن ها خاطرنشان نموده است که به خواسته کاربران و علاقمندان به این برنامه پاسخ خواهد داد.

مایکروسافت با انتشار بیانیه ای اعلام نموده است که ما همچنان برروی افزودن قابلیت های درخواستی کاربرانمان ادامه خواهیم داد تا آن ها بتوانند از تمامی ویژگی های موردنظر خود بهره مند شوند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1402

به "مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید