ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران امروز به سرانجام می رسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با توجه به تعویق انتخابات هیئت کشتی استان تهران، زمان ثبت نام مجدد از کاندیداها در انتها وقت اداری امروز (سه شنبه) به انتها خواهد رسید.

ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران امروز به سرانجام می رسد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیش از این قرار بود انتخابات هیئت کشتی تهران بعد از بازی های آسیایی برگزار گردد اما با وجودی که 17 نفر به همین منظور ثبت نام نموده و تایید صلاحیت شدند، به دلیل گذشت بیش از سه ماه از مهلت قانونی برای برگزاری انتخابات، سرپرستی حسن حمیدی برای سه ماه دیگر تمدید و اعلام شد بار دیگر ثبت نام از کاندیداها به عمل خواهد آمد.

در این خصوص حسن حمیدی به خبرنگاران گفت: فرصت یک هفته ای از سوی اداره کل تربیت بدنی استان تهران برای ثبت نام مجدد در نظر گرفته شد که این زمان در انتها وقت اداری امروز (27 شهریور) به انتها خواهد رسید. در حال حاضر اطلاعی از افرادی که ثبت نام نموده اند، ندارم و اداره کل در این زمینه در چند روز آینده اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این از عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیئت کشتی تهران و هادی حبیبی سرپرست تیم ملی آزاد به عنوان اصلی ترین نامزدهای احراز ریاست هیئت کشتی تهران یاد می شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1121

به "ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران امروز به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران امروز به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید