از والورده تا امری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ارنستو والورده سرمربی بارسا تاکید می نماید که چمپیونزلیگ اولویت این فصل بارسا نیست.

از والورده تا امری

چمپیونزلیگ اولویت بارسا نیست

بسیاری معتقدند که بارسلونا پس از سه سال متوالی حذف در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، سال جاری باید تمام هدفش را قهرمانی در این رقابت ها بگذارد. به خصوص اینکه در سه دوره اخیر، این رئال مادرید بوده که به شکلی متوالی فاتح لیگ قهرمانان گردیده؛ اتفاقی دردناک برای تمام هواداران بارسلونا. حتی مسی پیش از جام خوان گامپر به هواداران وعده داد تا این فصل هر طور که گردیده قهرمان چمپیونزلیگ شوند. با این وجود ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با آلاوس این فرضیه را رد می نماید: خیر، چمپیونزلیگ اولویت اصلی ما در فصل جاری نیست. ما برای کسب همه جام ها وارد فصل جدید خواهیم شد و فصل گذشته نیز با همین هدف، بازی ها را آغاز کردیم. به اعتقاد من، مسیر لیگ قهرمانان از لالیگا می گذرد. اگر روی لالیگا تمرکز کنیم، بهتر و راحت تر می توانیم به دیگر اهداف مان نیز برسیم.

والورده ضمن ابراز رضایت از خریدهای تابستانی گفت: نمی خواهم تیم سال جاری را با فصل گذشته مقایسه کنم. من همیشه بازیکنانی خارق العاده در اختیار داشته ام و نمی توانم بگویم که سال گذشته بهتر بودیم یا سال جاری. وظیفه من، دریافت بهترین بازی از بازیکنانم است و تمام سعیم بر این خواهد بود.

ریکی پویگ پدیده پیش فصل هم یکی از پرسش های مهم از والروده بود که او اینچنین پاسخ داد: قبلا هم گفته ام که برنامه من در مورد او این است که برای تیم دوم بازی کند و در طول فصل، چنانچه احتیاج باشد، به تیم اول اضافه گردد. او در پیش فصل فوق العاده کار کرد و آینده بارسلونا خواهد بود.

انتقادات شرم آور از اونای امری

اونای امری با وجود اینکه همراه آرسنال در بازی های پیش فصل نتایج خوبی گرفت اما آغازی ناامیدنماینده در لیگ برتر داشت. امری چند ماه پیش جانشین آرسن ونگر در آرسنال شد و کارش در لیگ برتر را با شکست خانگی 2-0 برابر سیتی آغاز کرد. پس از این شکست، سم آلاردایس، تونی آدامز و چند کارشناس مطرح دیگر فوتبال انگلیس به تندی از شیوه بازی توپچی ها و تاکتیک های امری انتقاد کردند. پیتر کراوچ، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس با این انتقادات موافق نیست.

او در همین رابطه گفت: از این حجم انتقادات شگفت زده شدم. منتقدان خیلی زود تصمیم به نتیجه گیری نهایی گرفته اند. امری تازه اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه نموده اما برای آنها به نظر کافی می رسد. توجه داشته باشید که آرسنال به سیتی باخته، تیمی که می تواند بسیاری از تیم های اروپایی را شکست دهد. به گونه ای از امری انتقاد می نمایند که انگار او در بازی با سیتی، آخرین فرصت برای بقا روی نیمکت آرسنال را داشته است. البته که امری می تواند درس های زیادی از شکست برابر سیتی بگیرد و تیم او چندان خوب بازی نکرد اما این حجم از انتقادات، غیرمنصفانه و شرم آورند. او پیش از این ثابت نموده که یک مربی بزرگ اروپایی است. برخی به خاطر کارنامه او با پی اس جی در لیگ قهرمانان، معتقدند که شایسته مربیگری آرسنال و حضور در لیگ برتر نیست اما از نظر من، این دیدگاه نوعی بی احترامی به امری است. امری یک تازه وارد در باشگاه آرسنال است و غیر ممکن است که بتواند اوضاع را به سرعت تغییر دهد.

آن مرد با موتور آمد!

در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی که استادیوم گلوریا مرکزی شهر جاکارتا برگار شد، یک اتفاق جالب رخ داد. پس از اجرای موسیقی توسط چند خواننده و اجرای مراسم فرهنگی و آیینی ساما تماشاگران متوجه تصاویر اسکوربردها شدند که رییس جمهور کشور اندونزی را نشان می داد که در حال آمدن به مراسم افتتاحیه است. او پس از توقف در ترافیک ترجیح داد سوار موتور گردد. رییس جمهوری اندونزی متفاوت از سایر مقاماتی که در مراسم اینچنین حاضر می شوند، سوار بر موتورسیکلت وارد استادیوم شد!

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 241

به "از والورده تا امری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از والورده تا امری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید