اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای دستگاه های حمایتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا یوسفی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با بیان اینکه در محیط واقعی کار، سیاست های مداخلاتی از جمله کارورزی و مشوق های بیمه ای برای ایجاد اشتغال اعمال می گردد، اضافه نمود: برای ایجاد اشتغال در سایر حوزه ها از جمله اصناف، گردشگری، صنعت و معدن و ... برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای دستگاه های حمایتی

وی با یادآوری اینکه آنچه که برای برنامه های تکلیفی امسال استان زنجان پیش بینی شده، ایجاد بیش از 12 هزار فرصت شغلی است، ادامه داد: ایجاد 4405 فرصت شغلی در بخش سیاست های مداخلاتی را نیز باید از دیگر برنامه های تکلیفی اشتغال در استان زنجان برشمرد تا با این اقدام، مجموع اشتغال تکلیفی امسال استان زنجان به 12 هزار و 864 فرصت شغلی برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، از کارورزی به عنوان یکی از سیاست های مداخلاتی برای ایجاد اشتغال یاد کرد.

یوسفی با یادآوری اینکه ایجاد 2895 فرصت شغلی نیز برای توسعه رسته های منتخب طرح تکاپو در استان پیش بینی شده است، توضیح داد: همچنین در بخش قانون حمایت از مشاغل خانگی و تبصره 16 قانون بودجه 97 و تامین مالی خرد 2775 شغل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه سهم استان زنجان از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی 2000 میلیارد ریال است و این در حالی است که این میزان در سطح کشور 84 هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: سهم استان زنجان در حوزه طرح های حمایتی از محل صندوق توسعه ملی در امسال 701 میلیارد ریال برای ایجاد 2789 شغل توسط کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید است.

یوسفی با بیان اینکه سهم استان زنجان از اشتغال فراگیر تبصره 18 قانون بودجه 2348 میلیارد ریال برای ایجاد 1565 فرصت شغلی است، اضافه کرد: همچنین برنامه اشتغال تکلیفی طرح های حمایتی از محل اعتبارات روستایی برای استان زنجان، ایجاد 2789 شغل در نظر گرفته شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1967

به "اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای دستگاه های حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای دستگاه های حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید