40 توصیه برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! (قسمت دوم)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در بخش قبلی این مطلب 20 توصیه برتر در دنیای مد و فشن را خواندید، توصیه هایی از معروف ترین استایلیست ها یا طراحان لباس ستاره های هالیوودی. این های توصیه های ساده و کوچکی ست که می تواند تغییرات عمده در استایل و تیپ شما ایجاد کند.

40 توصیه برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! (قسمت دوم)

20 توصیه دیگر از دنیای مد و فشن را اینجا بخوانید.

توصیه بیست و یکم مد و فشن: طرح پلنگی داشته باشید

پلنگی طرح موردعلاقه شما نیست؟ حتما پلنگی مناسب خودتان را پیدا نکردید! هر کس با هر سلیقه ای حتما یک طرح پلنگی پیدا می نماید که می تواند عاشقش باشد! اما چرا؟

پلنگی ها همواره مورد علاقه استایلیست های معروف هستند، حالا می خواهد یک اکسسوری کوچک مثل شال و روسری باشد یا یک جفت کفش پاشنه بلند شیک پلنگی یا تکه های بزرگتر استایل مثل پیراهن، بلوز یا حتی شلوار!

آن ها خیلی ساده هر استایلی را گران قیمت تر و خاص تر نشان می دهند.

توصیه بیست و دوم مد و فشن: طرح دارها را با هم بپوشید

ست کردن چند تکه و لباس طرح دار در یک استایل، می تواند پراز ریزه کاری و ترفندهای حرفه ای باشد، اما همواره لازم نیست برای ست کردن طرح دارها یک استایلیست حرفه ای باشید، کافیست از یکی از دو راه زیر بروید:

  • از طرح های متفاوت با ترکیب رنگ های مشابه بهره ببرید
  • یک تکه با طرح های درشت را با تکه دیگر با طرح های ریز و ظریف ست کنید

توصیه بیست و سوم مد و فشن: بر ترس از رنگ ها غلبه کنید

رنگ های طبیعی زیبایی خاص و گرایی بالایی دارند، مشکی، طوسی، سرمه ای، کرم و استخوانی و … اما باید بر ترس از رنگ ها هم غلبه کرد!

برای آغاز رنگ خاص و گیرا مثل زرد، نارنجی یا بنفش جیغ یا هر رنگ مورد علاقه دیگری را انتخاب کنید، بعد آن را با بخش های دیگر تیپ خودتان در رنگ های طبیعی کامل کنید.

توصیه بیست و چهارم مد و فشن: از مدل های مردانه بهره ببرید

شلوارهای پارچه ای، کت و شلوار مجلسی زنانه، شلوار جین بوی فرند و شومیزهای گشاد جذاب و بسیاری از مدهای بانمک و خاص زنانه از دنیای لباس های مردانه گرفته شده اند، پس شما هم می توانید در دنیای مد مردانه تجربه های تازه داشته باشید.

کلاه شاپو را امتحان کنید، یک نیم بوت چرم جسورانه انتخاب کنید و با به هم ریختن قواعد مد یک استایل خاص و جذاب بسازید.

توصیه بیست و پنجم مد و فشن: با خیاطتان دوست شوید

خیاط شما یکی از دوست های صمیمی تان است! اگر می خواهید لباس های خوش فرم و کاملا متناسب با خودتان داشته باشید، هیچ چیزی مثل دوست بودن با یک خیاط حرفه ای موثر نیست. کوتاه کردن و تغییر فرم لباس ها را با خیال راحت به او بسپارید و یک کمد پر از لباس های متناسب و خوش فرم داشته باشید.

توصیه بیست و ششم مد و فشن: یک تکه غافلگیرنماینده به لباس هایتان اضافه کنید

اگر لباس های ساده را با هم ست می کنید، یک تکه غافل گیرنماینده متفاوت به آن ها اضافه کنید، مثلا روی یک ست لباس مشکی از یک جفت کفش قرمز یا زرد ، یک کیف دستی خاص یا شال رنگی بهره ببرید.

توصیه بیست و هفتم مد و فشن: روی اکسسوری ها سرمایه گذاری کنید

اگر نمی خواهید پولتان را صرف خرید لباس های تازه کنید اما دوست دارید حال و هوای تازگی را به کمد لباس هایتان بدهید، روی اکسسوری ها حساب کنید. یک جفت کفش یا یک کیف زنانه تازه بخرید یا چیزهای کوچک تر مثل چند انگشتر یا یک گردنبند رو لباسی خاص.

توصیه بیست و هشتم مد و فشن: لباس های تنگ و گشاد را ترکیب کنید

دوست دارید تناسب را در استایل خودتان رعایت کنید؟ لباس های تنگ و گشاد را با هم ترکیب کنید، مثلا یک شلوار سندبادی را با تاپ ساده تنگ بپوشید یا یک بلوز یا تونیک آزاد را با لگینگ یا شلوار جذب زنانه ست کنید. برای این کار بیش از هر چیز ضروری است به فرم بدنتان خودتان مطلعی داشته باشید.

توصیه بیست و نهم مد و فشن: گوشواره های میخی را دریابید

فرقی نمی نماید یک مدل گوشواره بدلی انتخاب کنید یا طلا؛ گشواره های میخی با ظرافت خاصی که دارند، می توانند در هر استایلی جا بگیرند در عین حال که دست و پاگیر نیستند.

علاوه بر آن اگر در کنار گوشواره از زیورآلات دیگر استفاده می کنید، گوشواره های میخی این ویژگی را دارند که بیش از اندازه تیپ شما را شلوغ نمی نمایند و خیلی ساده در کنار زیورآلات دیگر مثل گردنبند، دستبند، ساعت و … می نشینند.

توصیه سی ام مد و فشن: به فاق شلوار توجه کنید

فاق شلوار نکته ای است که نباید نادیده گرفت! شلوارهایی با فاق خیلی کوتاه می توانند به یک اشتباه بزرگ در استایل شما تبدیل شوند! پس به ویژه وقتی یک شلوار جین انتخاب می کنید به فاق آن توجه داشته باشید.

فاق شلوار را هماهنگ با فرم اندام خودتان انتخاب کنید، علاوه بر آن لباس هایی که انتخاب می کنید نیز باید با مدل و فاق شلوار شما متناسب باشد.

توصیه سی و یکم مد و فشن: از استایل های محبوبتان یک آلبوم شخصی بسازید

هر بار که از خانه بیرون رفتید و کسی از تیپ شما تعریف کرد، یک عکس با همان تیپ و لباس ها بگیرید! دفعه بعدی که برای انتخاب لباس عجله داشتید کافی ست نگاهی به این عکس ها بیاندازید و بعد انتخاب بهترین ها ساده تر می گردد!

توصیه سی و دوم مد و فشن: به جای سن و سال به فرم اندام خودتان توجه کنید

سن و سال یک عدد است، به ویژه وقتی لباس انتخاب می کنید! گاهی ضروری است بدون توجه به عددهای داخل شناسنامه لباس انتخاب کنید، اما همواره متناسب با فرم بدن خودتان لباس ها را انتخاب کنید.

توصیه سی و سوم مد و فشن: لباس های سفید را در نور آنالیز کنید

لباس های سفید به ویژه لباس های توری و نازک سفید، در نور بدن نما هستند. پس اگر یک تی شرت یا پیراهن سفید انتخاب می کنید همواره یک بار آن را در نور آنالیز کنید و مطمئن شوید لباس های زیری که با آن می پوشید مناسب است.

توصیه سی و چهارم مد و فشن: یک اکسسوری خیلی خاص را در مرکز قرار دهید

اگر لباس مجلسی شما یک پیراهن ساده مشکی رنگ یا چیزی شبیه به آن است یا اگر میخواهید در تیپ مجلسی خودتان یک بخش چمگیر و خاص اضافه کنید، به زیورآلات فکر کنید. گوشواره یا گردنبند یا یک اکسسوری خاص مثل کیف یا کفش پاشنه بلند، یکی از آن ها را با یک طرح درخشان و سنگ های براق انتخاب کنید و بگذارید در مرکز توجه استایل شما باشد.

توصیه سی و پنجم مد و فشن: در تخفیف ها با دقت خرید کنید

یک تخفیف ویژه یک فرصت طلایی خرید است، سورجمعه خبرنگاران یا تخفیف های فصلی آن قیمت های وسوسه نماینده ای را به شما پیشنهاد می دهد اما برای اینکه بهترین خرید را در تخفیف ها داشته باشید، ضروری است از قبل بدانید دقیقا دنبال چه هستید و آنچه که انتخاب می کنید چقدر برایتان کارایی دارد.

توصیه سی و ششم مد و فشن: کمربند ببندید

کمربندها می توانند هر لباسی را کامل نمایند، یک پیراهن ساده مجلسی یا یک شلوار جین فاق بلند؛ یک کمربند چرم خاص انتخاب کنید یا با یک کمربند رنگی زنانه به لباس های ساده، چاشنی جذابیت اضافه کنید.

توصیه سی و هفتم مد و فشن: این ضروری های کوچک را داشته باشید

چند سنجاق قفلی، گیره مو، دئودورانت و سوزن ته گرد و اسفنج آرایشی برای از بین بردن لکه های ناشی از اسپری، چیزهایی است که به ویژه در مهمانی ها باید همراهتان داشته باشید. آن ها در شرایط ضروری به کارتان می آیند.

توصیه سی و هشتم مد و فشن: همواره درجه یک لباس بپوشید

یک استایل راحت می خواهید که در طول روز دست و پا گیر نباشد؟ حتی در این صورت هم باید بهترین ها را کنار هم بچینید. هیچ وقت به خاطر وقت کم برای انتخاب لباس یا راحتی بی خیال شیک بودن استایل تان نشوید! اگر ضروری است از شب قبل درباره لباس های فردا تصمیم بگیرید یا با چند اکسسوری ساده یک تیپ معمولی را به یک انتخاب خاص تبدیل کنید.

توصیه سی و نهم مد و فشن: اگر به شما می آید، چند تا بخرید!

البته که باید در لباس ها تنوع به خرج داده و تازه ها را امتحان کرد. اما اگر چیزی به شما می آید، در یک لباس واقعا احساس راحتی می کنید، پیراهنی دارید که اندام شما را زیباتر نشان می دهد، در خرید بعدی همان مدل را تکرار کنید! به این ترتیب همواره در کمدتان چیزی دارید که مطمئنید به شما می آید.

توصیه چهلم مد و فشن: یک کفش پاشنه باریک به کارتان می آید

همواره یک کفش پاشنه بلند با فرم پاشنه های باریک داشته باشید. کفش های پاشنه بلند ظریف که با نام pump شناخته می شوند بیشتر از هر مدل پاشنه دیگری می توانند پاها را کشیده و استایل شما را ظریف و زنانه نشان دهند، بعلاوه اینکه به بیشتر لباس های مجلسی می آیند.

اگر دوست دارید مثل یک استایلیست حرفه ای از دنیای مد و فشن سردرآورید و به تمامی قوانین ریز و درشت آن برای یک تیپ خاص و درخشان مطلع باشید، مجله اینترنتی خبرنگاران را دنبال کنید!

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجی استایل
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17987

به "40 توصیه برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 توصیه برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید