0098 به زودی پخش می گردد، آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، برنامه 0098 کوششی است در راستای آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی و چگونگی انتخاب سبک زندگی خانواده که اولین هدف محتوایی و اجرایی آن ارتباط موثر در خانواده است. همچنین این برنامه به حلقه مفقوده زندگی که آسیب های اجتماعی (طلاق، اعتیاد) را در پی دارد، می پردازد.

0098 به زودی پخش می گردد، آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی

در هر برنامه 3 گروه از خانواده های مختلف (پدر و مادر) حضور می یابند. این 3 گروه شرکت کننده 20 نفر را به عنوان طرفدار به استودیو می آورند، سپس گفتگویی بین 3 گروه و تماشاگران صورت می گیرد.

موضوع هر برنامه به قید قرعه توسط شرکت کنندگان انتخاب می گردد و همچنین یک مشاور در ابتدای برنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

در برنامه 0098 سعی شده از نگرش تک بعدی پرهیز و به ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی پرداخته گردد و موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی برای بحث در برنامه انتخاب شده است.

برنامه 0098 در گروه مهارت های تخصصی و عمومی و به تهیه کنندگی محسن زارعیان در 26 قسمت 100 دقیقه ای به زودی از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2718

به "0098 به زودی پخش می گردد، آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "0098 به زودی پخش می گردد، آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید