یووه قرارداد آلگری را تمدید می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه یوونتوس تصمیم دارد قرارداد سرمربی خود را تا سال 2021 تمدید کند و به نظر می رسد شایعات مربوط به جدایی او در خاتمه فصل بی اساس بوده است.

یووه قرارداد آلگری را تمدید می نماید

یووه قرارداد آلگری را تمدید می نماید

نشریه استمپای ایتالیا نوشت: باشگاه یوونتوس به سرمربی این تیم ماسیمیلیانو آلگری پیشنهاد عقد قراردادی جدید تا سال 2021 داده است که به موجب آن حقوق او کمی بیشتر می گردد.

در حالی که به خاطر ناکامی یوونتوس در فتح لیگ قهرمانان اروپا زمزمه هایی مبنی بر احتمال اخراج آلگری شنیده می شد، استمپا نوشته است که نتیجه جلسه حساس روز گذشته (چهارشنبه) این مرد ایتالیایی با رئیس باشگاه آندره آ آنیلی، با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بانوی پیر به سرمربی سابق میلان همراه بوده است.

آلگری در حال حاضر یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما آنیلی به او پیشنهاد داده که قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کند که اگر این اتفاق رخ دهد او تا سال 2021 در تورین خواهد ماند. همچنین یوونتوس حقوق آلگری را نسبت به 7.5 میلیون یورویی که اکنون می گیرد، افزایش خواهد داد.

ماندن آلگری در یوونتوس به احتمال فراوان منجر به جدایی بازیکنانی مانند پائولو دیبالا خواهد شد، ضمن اینکه با ماندن او آینده ژوائو کانسلو و میرالم پیانیچ هم در هاله ای از ابهام قرار می گیرد، چرا که گفته می گردد آلگری میخواهد در تیمش یک تغییر و تحول کوچک ایجاد کند.

در همین حال استمپا نوشته است، در صورتی که پیشنهاد یوونتوس مورد قبول آلگری واقع نگردد، امکان دارد که این باشگاه به سراغ گزینه های بعدی اش از جمله سیمونه اینزاگی، سرمربی فعلی لاتزیو برود. این در حالی است که پیش از این از پپ گواردیولا، مائوریسیو پوچتینو و دیدیه دشان به عنوان گزینه های جانشینی آلگری یاد شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7720

به "یووه قرارداد آلگری را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه قرارداد آلگری را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید