گلایه کاپیتان نساجی از شرایط نامناسب باشگاه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران با انتقاد از وضعیت این باشگاه گفت: اگر کسی قرار است بیاید و مالک باشگاه گردد باید صفر تا صد کارها را بر عهده بگیرد.

گلایه کاپیتان نساجی از شرایط نامناسب باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حامد شیری پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر، گفت: بازی را خیلی خوب آغاز نکردیم. در ابتدا شرایط برای تیم ما بسیار سخت شده بود، سعی کردیم در نیمه دوم با تعویض ها نتیجه را جبران کنیم اما نشد و پیروز نشدیم. بچه ها همه کوشش خود را کردند اما باید بگویم شکل بازی طوری نبود که بگوییم بازی زیبایی ارائه نموده ایم.

وی اضافه نمود: مقابل استقلال 2، 3 بازیکن مان از لحاظ بدنی شرایط صد در صدی برای به میدان رفتن نداشتند. در هفته گذشته من دچار مصدومیت بودم و خیلی آماده بازی نبودم. فرشاد فرجی با زانو درد به بازی ادامه داد، همچنین دروازه بان مان نیز در ابتدای بازی دچار مصدومیت شد و ما مجبور به تعویض اجباری شدیم، همین تعویض باعث شد دست مربی برای انجام تعویض های بیشتر بسته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی راجع به اینکه به نظر می رسد مالک این باشگاه برای تیمداری کردن، دچار تردید شده است، گفت: خودم می خواستم در خصوص این قضیه صحبت کنم، من در غیاب عباس زاده به عنوان بزرگتر و کاپیتان تیم باید در این باره صحبت کنم. روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و مسائل زیادی داریم و به سختی کار می کنیم. برای بازی قبل مان 2, 3روز سر تمرین آمدیم اما در ابتدای این کار به ما اجازه تمرین داده نمی شد و بعد از وساطت و پادرمیانی یکسری افراد به ما اجازه می دادند تا در زمین تمرین کنیم. با این شرایط مسائل زیادی داریم و کار برایمان سخت خواهد بود. در بحث هتل و لباس های بازی در شرایط سختی قرار داریم.

شیری تاکید نمود: اگر کسی قرار است بیاید و مالک باشگاه گردد باید صفر تا صد کارها را بر عهده بگیرد، اگر برای تیمداری می آیید نشان دهید که می خواهید کار کنید، در غیر این صورت شفاف سازی کنید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5584

به "گلایه کاپیتان نساجی از شرایط نامناسب باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه کاپیتان نساجی از شرایط نامناسب باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید