گفت وگوی ویدیویی رئیس جمهور با استاندار اردبیل ، نیازمندی های تولیدکنندگان اقلام بهداشتی باید تامین شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور در ارتباط ویدیویی با استاندار اردبیل در جریان اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع بیماری ویروسی کرونا در استان اردبیل قرار گرفت.

گفت وگوی ویدیویی رئیس جمهور با استاندار اردبیل ، نیازمندی های تولیدکنندگان اقلام بهداشتی باید تامین شود

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی در ارتباط ویدیویی با استاندار اردبیل که در واحد تولید ماسک در شهرک صنعتی شهرستان نمین برگزار شد در جریان اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع بیماری ویروسی کرونا در استان اردبیل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق گزارشات و مستندات تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی استان اردبیل در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا تا به امروز اقدامات موثری انجام داده اند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

روحانی شرح داد: با توجه به اینکه سرمایه گذاران و تولید کنندگان نیز در عرصه تولید و تامین نیاز های بهداشتی جامعه تلاش می کنند نیازمندی های تولیدکنندگان اقلام بهداشتی باید تامین شود.

رئیس جمهور بیان نمود: بنده نیز به جهت تامین هرچه سریع تر نیاز های ضروری سرمایه گذاران و به ویژه تولیدکنندگان اقلام بهداشتی به دکتر ستاری سفارش می کنم که مسائل و مسائل این عزیزان مرتفع شود.

همچنین وی در ادامه از تلاش کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بیمارستان ها، مراکز درمانی و مراکز جامع سلامت در پناطق مختلف استان اردبیل تقدیر و قدردانی کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27019

به "گفت وگوی ویدیویی رئیس جمهور با استاندار اردبیل ، نیازمندی های تولیدکنندگان اقلام بهداشتی باید تامین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی ویدیویی رئیس جمهور با استاندار اردبیل ، نیازمندی های تولیدکنندگان اقلام بهداشتی باید تامین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید