گزارش تمرین تیم ملی ، طارمی دنبال جاسوس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نزدیک محل تمرین تیم ملی فردی قصد داشت به همراه دو کودک عبور کند که با دخالت عوامل امنیتی روبرو شد.همین موضوع کافی بود تا صدای آن فرد بلند گردد و با حالتی بد به سمت درب خروج حرکت کند.

گزارش تمرین تیم ملی ، طارمی دنبال جاسوس

طامی دنبال جاسوس

در تمرین آخر تیم ملی قبل از بازی با قطر و نیم ساعت پیش از آغاز تمرین جهانبخش همراه مربی بدنساز به صورت اختصاصی تمرین کرد و در ادامه با آغاز رسمی تمرین به سالن بدنسازی رفت.

پیش از آغاز رسمی تمرین چند بازیکن از جمله حاج صفی، بیرانوند، انصاری فرد، جهانبخش و چشمی به همراه مارکار و کی روش بازی جالبی به همراه توپ با یکدیگر انجام می دادند که در بیشتر اوقات ضربات کی روش موفق نبود اما در آخر بالاخره او توانست بهترین ضربه را بزند و پیروز گردد. در ادامه بازی شوتزنی به سمت تیرک دروازه در دستور کار نهاده شد که این بار کی روش موفق نبود.

نزدیک محل تمرین تیم ملی فردی قصد داشت به همراه دو کودک عبور کند که با دخالت عوامل امنیتی روبرو شد.همین موضوع کافی بود تا صدای آن فرد بلند گردد و با حالتی بد به سمت درب خروج حرکت کند.

در حاشیه تمرین زمانی که بازیکنان به سمت زمین می رفتند، طارمی در اقدامی جالب دوربین را از دست ساکت گرفت تا اطراف زمین را به دقت برسی کند که مبادا کسی در حال تصویربرداری و جاسوسی از تیم باشد.البته این کار او بیشتر جنبه شوخی و طنز داشت.

3

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3488

به "گزارش تمرین تیم ملی ، طارمی دنبال جاسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین تیم ملی ، طارمی دنبال جاسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید