گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شد ، محتوای گزارش چیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره آخرین وضعیت گزارش خودروسازان گفت: گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شده و به زودی در کمیسیون اصل 90 قرائت می گردد.

گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شد ، محتوای گزارش چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت گزارش این کمیسیون از وضعیت خودروسازان گفت: گزارشی از آخرین وضعیت و تخلفات خودروسازان تهیه شده است.

وی اضافه نمود: براساس تقسیم وظایف انجام شده، آقای پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس که درباره تخلفات و فسادهای موجود در خودروسازی ها تحقیقات جامعی انجام داده است، گزارشی را به صحن کمیسیون ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بعد از اینکه گزارش تخلفات خودروسازان در صحن کمیسیون اصل 90 مطرح گردد، به دنبال مطرح کردن آن در صحن علنی هم خواهیم بود.

وی گفت: همه ابعاد مربوط به تخلفات، فسادها، رانت ها، سوءمدیریت ها و مسائل صنعت خودروسازی و خودروسازان کشورمان در این گزاش آنالیز شده است.

محمدی گفت: در این گزارش از کیفیت خودرو تا قیمت آن، پرسنل مازاد در خودروسازان، نقش خودروسازان در تصادفات، عدم ایفای به موقع به تعهد در قبال مشتریان، راهکارها و برطرف مسائل در حوزه های مختلف در این گزارش کمیسیون اصل 90 موجود است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17389

به "گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شد ، محتوای گزارش چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شد ، محتوای گزارش چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید