گردشگری سیستان و بلوچستان بازیابی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: گردشگری استان با تغییر محصول و بازار، بازیابی می گردد.

گردشگری سیستان و بلوچستان بازیابی می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی امروز 28 مردادماه 99 اظهار کرد: فرایند رو به رشد ایجاد تأسیسات گردشگری در استان ادامه دارد و در این شرایط با ایجاد زیرساخت های لازم آماده بازیابی گردشگری با تغییر محصول و بازار می شویم.

او اضافه نمود: راهکارهای مربوط برای خروج گردشگری از بحران کرونا با همکاری بخش خصوصی شناسایی و محصولات جدید معرفی می گردد تا از این طریق بتوانیم علاوه بر حفظ صندلی استان در سبد مشتریان قبلی، گردشگران جدید را جذب کنیم.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در استراتژی توسعه محصول، بعضی اوقات باید محصولات جدیدی را خلق کنیم، با چند تغییر کوچک در محصولات قبلی می توانیم بازار جدید ایجاد نموده و به بهترین شکل نیازهای گردشگران را شناسایی و رفع کنیم.

او گفت: تا انتها سال تأسیسات گردشگری زیادی در سطح استان ایجاد می گردد که بخشی از آن ها در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

میرحسینی اعلام کرد: در هفته دولت هفت مجتمع گردشگری، هشت اقامتگاه بوم گردی، یک سفره خانه سنتی و اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان نیکشهر با صدور پروانه بهره برداری به صورت رسمی در سطح استان به بهره برداری خواهند رسید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38372

به "گردشگری سیستان و بلوچستان بازیابی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سیستان و بلوچستان بازیابی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید