کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی استیشن4 عرضه می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کونامی آن قدرها هم که تصور می کنیم، بی خیال صنعت بازی نشده است؛ خبری از ساخت یک کسلوانیا جدید نیست، ولی قرار است بهترین قسمت کسلوانیا و یکی از بهترین بازی های تاریخ، روی پلی استیشن4 عرضه گردد. کونامی خبر از عرضه بسته ای دیجیتال شامل دو بازی Castlevania: Rondo of Blood و Castlevania: Symphony of the Night داده است. این بسته به صورت انحصاری برای پلی استیشن4 عرضه می گردد.

کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی استیشن4 عرضه می گردد

این بسته که Castlevania Requiem نام گرفته شامل دو قسمت از بهترین بازی های کسلوانیا است. بازی Rondo of Blood در سال 1993 عرضه گردیده بود. بازی معروف سمفونی شب (Symphony of the Night) هم در سال 1997 روی پلی استیشن عرضه شد و هنوز هم از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ، و صد البته بهترین قسمت کسلوانیا، یاد می گردد.

خبری از ریمستر یا گرافیک بالاتر نیست. نسخه های اصلی دو بازی Rondo of Blood و Symphony of the Night در حالت اصلی شان روی پلی استیشن4 عرضه می شوند. البته وضوح تصویر آن ها به 1080p یا 4K افزایش پیدا نموده است، برخی تصاویر پس زمینه تغییر پیدا نموده اند و بازی ها هم چنین تروفی های مختلفی دارند.

البته اجرای بازی هایی که از نظر گرافیکی دو بعدی هستند، روی وضوح های تصویر بالاتر، معمولا نتیجه خوبی نمی دهد. برای حل این موضوع، کونامی قابلیت هایی هم برای تمیز کردن گرافیک بازی در نسخه پلی استیشن4 این بازی ها قرار داده است. اسپیکر دسته پلی استیشن4 هم در دو بازی پشتیبانی می گردد و به هنگام پیدا کردن آیتم های مختلف، صدایی از داخل دسته می شنوید.

نمی دانیم چرا کونامی به جای نسخه های اصلی، سراغ نسخه بهتر این دو بازی نرفته است. بازی Rondo of Blood یک بازسازی با گرافیک 2.5 بعدی دارد که روی کنسول دستی PSP عرضه گردیده بود. این بازسازی که Castlevania: The Dracula X Chronicles نام داشت، هم چنین شامل نسخه ای بهتر از سمفونی شب بود. با این حال، کونامی بی خیال این بازسازی گردیده و تصمیم گرفته است برای نسخه پلی استیشن4 این دو بازی، سراغ نسخه های اصلی آن ها برود.

می توانید در ادامه تیزر کوتاهی از بسته Castlevania Requiem ببینید.

این بسته به صورت دیجیتالی در روز 26 اکتبر (4 آبان) فقط روی پلی استیشن4 عرضه می گردد. روز 26 اکتبر دقیقا همان روزی است که فصل دوم انیمیشن سریالی کسلوانیا هم شروع می گردد.

منبع: یوروگیمر

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1355

به "کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی استیشن4 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی استیشن4 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید