کارخانه دارو در رفسنجان افتتاح می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، احمد محمدی انارکی عصر آدینه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح کارخانه دارو در رفسنجان گفت: این کارخانه اولین کارخانه دارو در جنوبشرق است و با همه مشکلاتی که برای ورود ارز و ورود کالا به کشور داشتیم ولی کوشش شد و این موانع برطرف شد و هفته گذشته پیروز شدیم آخرین قطعات این کارخانه را که در گمرک بندرعباس بود آزاد کنیم و این کارخانه در 21 بهمن افتتاح می گردد.

کارخانه دارو در رفسنجان افتتاح می گردد

وی ادامه داد: برای افتتاح این کارخانه از وزیر بهداشت درخواست کردم که به رفسنجان سفر نمایند که با توجه به برنامه های از قبل پیش بینی شده نتوانست که در این زمینه کارخانه رفسنجان دارو روز یکشنبه با حضور معاون غذا و دارو وزارت بهداشت و معاون استاندار به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین از کلنگ زنی نیروگاه هفت مگاواتی انرژی خورشیدی اطلاع داد و اضافه نمود: یک ماه پیش در منطقه ویژه مالی رفسنجان جلسه ای با نماینده سرمایه گذار اتریشی برای ایجاد یک پروژه هفت مگاواتی انرژی خورشیدی در دو فاز داشتیم که یکی روز یکشنبه کلنگ زنی می گردد و تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد یک نیروگاه 7 مگاواتی دیگر نیز در آینده کلنگ زنی می گردد. همچنین کارخانه آسفالت و پروژه های مختلفی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

محمدی انارکی همچنین از شروع عملیات احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان در آینده نزدیک اطلاع داد و اظهار کرد: مناقصه احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان برگزار و پیمانکار آن تعیین شده و زمین را تحویل پیمانکار داده ایم و امیدواریم در اوایل اسفند ماه مجموعه پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی گردد.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل حومه غربی رفسنجان عنوان نمود: در صحبتی که با بخشدار مرکزی داشتیم مقرر شد برای اصلاح و بهسازی راستا منتهی به امامزاده سید غریب جلسه ای با شوراهای منطقه داشته باشیم تا این کار انجام گردد.

محمدی انارکی توضیح داد: در بحث اماکن ورزشی، در حومه غربی آنالیز می کنیم تا روستاهایی که از نظر اماکن ورزشی کمبود دارند چه چمن مصنوعی و چه سالن کوتاه ورزشی اقدام گردد

وی ادامه داد: ایجاد ناحیه صنعتی حومه غربی رفسنجان را پیگیری می کنیم و قرار شد زمین را بخشدار تخصیص دهد تا بتوانیم مشکل جوانان با ایده و با انگیزه و کارآفرین را که مشکل زمین برای طرحهای خود دارند حل کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و آنچه که ما داریم از مردم است و مردم نیز نشان داده اند همواره در صحنه بوده و هستند و نظام و انقلاب خود را دوست دارند. قطعا مردم همواره در صحنه ایران اسلامی روز 22 بهمن در راهپیمایی با شکوه تر از گذشته شرکت می نمایند.

محمدی انارکی اضافه نمود: مردم نشان خواهند داد که همواره پای کار هستند و من نیز از همه مردم تقاضا می کنم با توجه به دشمنی های استکبار علیه نظام، سال جاری پرشورتر از هر سال در راهپیمایی شرکت نمایند و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4416

به "کارخانه دارو در رفسنجان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه دارو در رفسنجان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید