کاخ سفید به شکست مذاکرات ترامپ-کیم اذعان کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاخ سفید از عدم دستیابی رهبران آمریکا و کره شمالی به توافق نهایی در نشست ویتنام خبر داده است.

کاخ سفید به شکست مذاکرات ترامپ-کیم اذعان کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید بیان کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در خاتمه دو روز دیدار در شهر هانوی پایتخت ویتنام به هیچ توافقی دست پیدا ننموده اند.

کاخ سفید در عین حال مذاکرات دو طرف درباره مساله خلع سلاح و اقتصاد کره شمالی را سازنده ارزیابی نموده است.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه ای بیان کرد: در شرایط کنونی هیچ توافقی حاصل نشده است ولی تیم های مذاکره کننده به دنبال برگزاری نشست های مشترکی در آینده خواهند بود.

در حالی که آمریکا بارها خواهان تسلیم همه تسلیحات اتمی و موشک های کره شمالی شده ولی پیونگ یانگ در مقابل خواهان برچیده شدن چتر هسته ای آمریکا در آسیا و لغو تحریم های مالی و سیاسی است.

نخستین دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی که ژوئن گذشته در سنگاپور برگزار گردید، منجر به صدور بیانیه ای در مورد کوشش و همکاری به سوی خلع سلاح اتمی شده است. ولی از آن موقع تاکنون پیشرفت چندانی در این زمینه مشاهده نشده است.

ترامپ بار دیگر در دیدار با رهبر کره شمالی به این مساله اشاره نموده است که برای دستیابی به توافق نهایی بر سر خلع سلاح اتمی هیچ عجله ای وجود ندارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11956

به "کاخ سفید به شکست مذاکرات ترامپ-کیم اذعان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید به شکست مذاکرات ترامپ-کیم اذعان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید