پروژه های نیمه تمام قم در صورت عدم مشکل حقوقی واگذار می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بهرام سرمست شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم که با هدف تصویب بودجه سال 98 شهرداری قم برگزار شده بود، گفت: در خصوص مدیریت شهری قم دکتر سقاییان نژاد شهردار قم دارای تیمی جدی و تلاشگر است که باید از آنان تقدیر کرد و در قم تعامل و همکاری خوبی بین مسئولان استان و شهر وجود دارد که در برخی استان ها چنین وضعیتی دیده نمی شود و این ظرفیت خوبی است.

پروژه های نیمه تمام قم در صورت عدم مشکل حقوقی واگذار می شود

وی اضافه کرد: نهاد شورای اسلامی شهر نهادی قانونی و نظارتی برای مدیریت شهری است که دستگاه اجرایی استان نیز وظیفه دارد از شورای شهر و سیاست های کلان این نهاد حمایت کند.

استاندار قم گفت: در بودجه سال 98 مواردی همانند شفافیت در بودجه و اطلاع رسانی به مردم باید در دستور کار باشد و تعادل و عدالت منطقه ای نیز می بایست رعایت شود چرا که در قم شاهد عدم توازن بین مناطق هستیم و باید امکانات و فرصت ها به تناسب دیده شود.

وی اضافه کرد: سیستم جامع و شفاف درآمد و هزینه باید در بودجه شهرداری دیده شود و گسترش فضای سبز قم می بایست در اولویت باشد که احداث پروژه هزار هکتاری فضای شبز فرصت خوبی برای قم است.

افزایش جذب توریست مذهبی نیازمند زیرساخت های لازم است

سرمست گفت: افزایش جذب توریست مذهبی نیازمند فراهم آوردن زیرساخت های لازم است که بحث ایجاد پارکینگ و مراکز اقامتی از مقدمات این کار در قم است.

وی اضافه کرد: در قم ترافیک به مفهموم تهران نداریم اما در مناسبت های خاص که کم هم نیستند شاهد ترافیک سنگین و قفل شدن شهر هستیم که باید برای این امر در بودجه شهرداری، برنامه هایی پیش بینی شود.

استاندار قم گفت: در خصوص برخی از پروژه ها که در گذشته بدون توجیه فنی، اقتصادی و کارشناسی در استان شروع شده باید فکری اساسی کرد و نباید اجازه داد چنین پروژه هایی تکرار شود.

وی گفت: من به عنوان مسئول اجرایی استان دست هر سرمایه گذاری را که بتواند پروژه های نیمه تمام قم را تکمیل کند می بوسم اما باید این پروژه ها بدون هیچ مسئله ای واگذار شود و با کمترین شرایط که سرمایه گذار اذیت شود این فرصت در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

سرمست گفت: در خصوص بحث ادامه مونوریل و فرودگاه باید در جلساتی که در سازمان قطار شهری و سایر کارگروه های تخصصی برگزار می شود تصمیم گیری صورت گیرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5205

به "پروژه های نیمه تمام قم در صورت عدم مشکل حقوقی واگذار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام قم در صورت عدم مشکل حقوقی واگذار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید