پرسپولیس و دایی بی حساب شدند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امروز خبر آمد که باشگاه پرسپولیس که بعد از دو سال مذاکره علی دایی را به پرداخت اقساطی مطالباتش راضی کرده بود، هفته گذشته آخرین قسط 350 میلیونی اش را پرداخت کرده و با او بی حساب شده است.

پرسپولیس و دایی بی حساب شدند؟

پرسپولیس و دایی بی حساب شدند؟

اگر دوباره تکذیب نشود، باشگاه پرسپولیس و علی دایی با هم بی حساب شده اند. در نیم فصل اول لیگ چهاردهم بود که دایی از سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد و آن موقع شنیدیم که می گفتند قرارداد سال سوم خود را به مالیات 110 میلیونی اش بخشیده و مطالباتش تا زمان برکناری که پرداخت شود، دیگر طلبی نخواهد داشت. او اما طبلکار ماند و علیه این باشگاه از کمیته انضباطی و استیناف حکم گرفت و بدحسابی پرسپولیس را به گوش ای اف سی هم رساند.

در این سه چهار سال اما مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به تهدیدها و شکایت های دایی بی توجه بودند و بابت همین بی توجهی، طلب او حالا به سه و نیم میلیارد تومان رسیده است. البته مذاکراتی شد و بعد از آن گفتند مطالبات پرداخت نشده علی دایی به 350 میلیون رسیده که عجیب است چنین اتفاقی افتاده باشد اما آن را رسانه ای نکرده باشند.

با این حال امروز خبر آمد که باشگاه پرسپولیس که بعد از دو سال مذاکره علی دایی را به پرداخت اقساطی مطالباتش راضی کرده بود، هفته گذشته آخرین قسط 350 میلیونی اش را پرداخت کرده و با او بی حساب شده است.

11 - 180

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6400

به "پرسپولیس و دایی بی حساب شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و دایی بی حساب شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید