پرسپولیس همچنان در رتبه 122 دنیا ، سقوط استقلال در آسیا و دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های جهان در رتبه 122 جهان باقی ماند.

پرسپولیس همچنان در رتبه 122 دنیا ، سقوط استقلال در آسیا و دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (30 دی) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1593 امتیاز، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قاره کهن ایستاده است. صندلی این تیم در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرده است و سرخ پوشان تهرانی همچنان در رتبه 122 دنیا نهاده شده اند.

استقلال با 1536 امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. این تیم در قاره آسیا با 2 پله سقوط در رتبه دوازدهم و در سطح دنیای با 5 پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده 211 جای گرفت.

سپاهان با 1470 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. صندلی این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر نکرده است و همچنان در رتبه بیست و پنجم واقع شده است. سپاهان در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته با 8 پله صعود در رتبه 366 نهاده شد.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1669 امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با 1637 امتیاز تیم دوم قاره کهن است. تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1630 امتیاز در صندلی سوم و کاوازاکی ژاپن نیز با همین امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 3 تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با 2074 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 1952 امتیاز در رتبه دوم جای گرفته است. اتلتیکو مادرید هم با 1948 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم برترین تیم های باشگاهی دنیا واقع شده است.

پاری سن ژرمن با 1913 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم ایستاده است. رئال مادرید نیز با 1907 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم نهاده شده است.

از نکات جالب این رده بندی این است که منچستریونایتد صدرنشین لیگ جزیره پس از مدت ها به جمع 10 تیم برتر دنیا راه یافته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اتلتیکو مادرید

پاری سن ژرمن

رئال مادرید

لیورپول

بارسلونا

اینتر میلان

یوونتوس

منچستریونایتد

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49555

به "پرسپولیس همچنان در رتبه 122 دنیا ، سقوط استقلال در آسیا و دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان در رتبه 122 دنیا ، سقوط استقلال در آسیا و دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید