واکنش عبدی به مصاحبه جلالی: به خاطر درد پایم به رختکن رفتم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهرداد عبدی، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان به اظهارات مجید جلالی سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

واکنش عبدی به مصاحبه جلالی: به خاطر درد پایم به رختکن رفتم

مهرداد عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شکست تیمش برابر نساجی گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و در 10 دقیقه اول صاحب توپ و میدان بودیم، ولی نساجی در ادامه بازی را در دست گرفت و با ارسال توپ به پشت مدافعان ما درصدد رسیدن به گل بود. آنها در طول بازی چند موقعیت داشتند و متأسفانه در یک صحنه غافلگیر شدیم و گل خوردیم. برنامه ما استفاده از ضدحملات بود و چند موقعیت خوب هم داشتیم که متأسفانه از دست رفت. اگر در 10 دقیقه اول گل می زدیم شاید شرایط مسابقه عوض می شد.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به صحبت های مجید جلالی که گفته بود مهرداد عبدی به دلیل رفتن به رختکن بعد از تعویضش، تنبیه خواهد شد، توضیح داد: به هرحال آقا مجید نظرش را گفته است، ولی دلیل رفتن من به رختکن ناراحتی از تعویض نبود. من به خاطر دردی که در پایم داشتم به رختکن رفتم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شرایط گل گهر با آمدن مجید جلالی تغییر نکرده است؟، گفت: تیم ما نسبت به گذشته خوب بازی می نماید، ولی متأسفانه موقعیت ها را از دست می دهیم. از طرفی استرس نتیجه نگرفتن روی بازیکنان فشار وارد می نماید و حتی ممکن است وقتی دروازه خالی است هم موقعیت از دست بدهیم. امیدوارم که گل گهر برای نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا و نتایج نیم فصل اول را جبران کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19394

به "واکنش عبدی به مصاحبه جلالی: به خاطر درد پایم به رختکن رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عبدی به مصاحبه جلالی: به خاطر درد پایم به رختکن رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید