واقعیت آنچه در کربلا گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عناصر تحریک شده ای که قصد داشتند وارد کنسولگری ایران در کربلا شوند با اقدام به موقع پلیس عراق پراکنده شدند.

واقعیت آنچه در کربلا گذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از اینکه بعضی فعالان رسانه ای در اقدامی مشکوک، ایران را عامل ترور ایهاب الزونی فعال اجتماعی معرفی کردند، بعضی افراد غروب یکشنبه نخست در داخل عتبه حسینی در شهر کربلای عراق، شعار ضد ایرانی سر دادند و بعد طبق یک اقدام که هماهنگ شده به نظر می رسید به سمت کنسولگری ایران رفتند و با آتش زدن لاستیک خودرو ها و کیوسک پلیس قصد نفوذ به کنسولگری را داشتند که با دخالت نیرو های ضد شورش متفرق شدند، اما قبل از متفرق شدن، ده ها عکس و ویدئو از محل آتش زدن در اطراف کنسولی ایران را در فضای مجازی منتشر کردند تا از این طریق دیگر استان ها را نیز علیه ایران تحریک نمایند.

از جمله این اقدام ها، انتشار اخبار دروغ مبنی بر ترور یک فعال اجتماعی در بصره بود تا فضا را دوباره علیه کنسولگری های ایران متشنج نمایند.

تعداد بازدید : 163

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

صحبت های رئیس پلیس کربلا از روبروی کنسولگری، اوضاع تحت کنترل است

تعداد بازدید : 51

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رئیس پلیس کربلا می گوید: تهاجم شامگاه یکشنبه به کنسولگری ایران ناکام ماند و هیچ آسیب و خسارتی به کارکنان و امول کنسولگری وارد نشده است.

بنا بر اطلاعات میدانی، کسانی که قصد حمله به کنسولگری ایران در کربلا را داشتند، با توجه به اقدامات رسانه ای و آثار به جای مانده، از همان جریاناتی بودند که در سال گذشته اقدامات تخریبی علیه کنسولگری ایران در کربلا و علیه ملت عراق حتی در بین الحرمین از آنان سر زد که بر اساس مدارک و اسناد و اعتراف های آنان در نزد مقامات امنیتی عراق، ارتباط آنان با سفارت بعضی کشور ها من جمله آمریکا و تعدادی از کشور های مرتجع منطقه اثبات شده بود. از جمله این جریانات می توان به سرخی ها، یمانی ها و جوکر ها اشاره نمود.

تصاویری از بیرون کنسولگری ایران در کربلا

تعداد بازدید : 59

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

تعداد بازدید : 51

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در خبری دیگر؛ افراد مسلح ناشناس بامداد دوشنبه، احمد حسن خبرنگار شبکه الفرات عراق را در استان دیوانیه در جنوب عراق ترور کردند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57543

به "واقعیت آنچه در کربلا گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعیت آنچه در کربلا گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید