هواوی علاقمندان ساعت هوشمند را در صف انتظار نگه داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هواوی درحال توسعه یک ساعت هوشمند با طول مدت شارژدهی بیشتر و مجهز به هوش مصنوعی است.

هواوی علاقمندان ساعت هوشمند را در صف انتظار نگه داشت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت phonearena، با اینکه هواوی در جریان نمایشگاه ایفا 2018 آلمان از یک پردازنده جدید رونمایی کرد، به نظر می رسد که همچنان انتظار بسیاری از کاربران و علاقمندانش را برآورده ننموده است چراکه آن ها تا پیش از برگزاری این نمایشگاه معروف در زمینه علم و فناوری بر این باور بودند که هواوی قصد دارد از یک ساعت هوشمند جدید و منحصر بفرد رونمایی کند.

حالا بر اساس گزارش های بدست آمده، شرکت چینی هواوی درحال توسعه یک ساعت هوشمند جدید است که به فناوری هوش مصنوعی تجهیز گردیده و باتری آن به سبب قدرت و ظرفیت بیشترش قادر است مدت زمان طولانی تر و بیش تری را نگه دارد.

ریچارد یو - مدیر ارشد اجرایی شرکت هواوی در بخش مشتریان - درباره این مساله عنوان نموده است: هنوز تا زمانی که ما بخواهیم از ساعت هوشمند خود رونمایی کنیم، زمان زیادی باقی مانده است و باید علاقمندان تا زمان معرفی این محصول منتظر بمانند.

وی درباره افزایش مدت زمان شارژدهی این ساعت هوشمند نیز می گوید: این گجت جدید و هوشمند قادر است با بهره گیری از قابلیت های هوش مصنوعی و فناوری های جدید تا 22 ساعت شارژ نگه دارد که البته درصورت عدم استفاده از ای سیم (eSim) تا دو شبانه روز شارژدهی دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 681

به "هواوی علاقمندان ساعت هوشمند را در صف انتظار نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی علاقمندان ساعت هوشمند را در صف انتظار نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید