هشدار به خاطر اتفاقی که در ارومیه افتاد، مسئولان بیشتر مراقب باشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، شب گذشته اتفاقی مقابل هتل محل اقامت ملی پوشان والیبال ایران رخ داد که باعث آسیب دیدگی چند تن از بازیکنان شد.

هشدار به خاطر اتفاقی که در ارومیه افتاد، مسئولان بیشتر مراقب باشند

طرفداران و علاقه مندان به تیم ملی مقابل هتل ازدحام کردند و همین شلوغی باعث شد تا بعضی از ملی پوشان از جمله سعید معروف، فرهاد قائمی، علی اصغر مجرب و مرتضی شریفی دچار مصدومیت شوند.

سرپرست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اتفاقات شب گذشته گفت: خوشبختانه به خیر گذشت اما می توانست اتفاقات بدی رخ دهد. بازیکنان بسیار اذیت شدند و ما نگران بودیم آسیب دیدگی آنها جدی باشد چرا که درد زیادی داشتند. شب پرالتهابی برای دکتر افروزی بود و اتاقش پر از مصدوم شد و به مداوا و درمان بازیکنان پرداخت.

امیرخوش خبر ادامه داد: در حال حاضر به خیر گذشته است و ما در حال رفتن به سالن برای انجام تمرین هستیم. اما از مسئولان درخواست داریم تا با برنامه ریزی بهتر یاری نمایند تا شرایط خوبی حکمفرما گردد.

او در ادامه تاکید نمود: مردم مقصر نیستند، آنها برای ابراز احساسات آمدند حضور پرشور و شوق مردم باعث دلگرمی و انگیزه تیم ملی می گردد اما مسئولان مربوطه و ماموران امنیتی باید شرایط را کنترل نمایند به خصوص برای تیم های خارجی که چنین شرایطی برای آنها نرمال نیست و ممکن است باعث ترس شان گردد.

خوش خبر اضافه کرد: ابتدایی ترین مورد برای بازیکنان تامین امنیت آنهاست و این نکته برای آنها بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در آن شلوغی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد که جبران آن سخت باشد. امیدوارم در دو روز باقی مانده شرایط بهتر باشد و بازیکنان در آرامش حضور داشته باشند.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به اینکه جای نگرانی برای بازیکنان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر وضعیت بازیکنان خوب است و در حال رفتن برای تمرین هستیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8802

به "هشدار به خاطر اتفاقی که در ارومیه افتاد، مسئولان بیشتر مراقب باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به خاطر اتفاقی که در ارومیه افتاد، مسئولان بیشتر مراقب باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید