نقشه کثیف کارگردان قلابی برای تعرض به علاقمندان بازیگری فاش شد!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جوانی که به بهانه تست بازیگری، دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی دستگیر شد.

نقشه کثیف کارگردان قلابی برای تعرض به علاقمندان بازیگری فاش شد!

به گزارش، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: در پی اعلام گزارش هایی از آزار و اذیت بانوان جوان در یک گالری غیر مجاز در شهر اراک، آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان نهاده شد.

وی اضافه نمود: با شناسایی تعدادی از بانوان جوانی که طعمه این فرد شده بودند، تعیین شد جوانی تحت عنوان کارگردان و بازیگر فیلم و سریال مدتی است در شبکه های اجتماعی و در محیط های عمومی اقدام به تبلیغات برای جذب دختران و زنان جوان برای تست بازیگری می نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات تعیین این فرد، متقاضیان بازیگری را با طرح دروغین فعالیتش در سینما و تلویزیون، مورد آزار و اذیت قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد گفت: با اعلام این گزارش ها بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی این فرد شروع و متهم که به صورت مخفیانه و با نامی جعلی فعالیت می کرد، دستگیر و کلیه تجهیزات او توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: با تکمیل مستندات قانونی از جرایم این فرد، متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شد.

منبع: سایت پلیس

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11523

به "نقشه کثیف کارگردان قلابی برای تعرض به علاقمندان بازیگری فاش شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کثیف کارگردان قلابی برای تعرض به علاقمندان بازیگری فاش شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید