نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی جدید رونمایی می شود ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پروژه عینک هوشمند اپل از پروژه هایی است که با اما و اگر های زیادی شروع شد اما در نهایت پیروز شد نسخه اولیه خود را وارد بازار کند. اکنون خبرهای جدید از شرکت گوگل حکایت از آن دارند که نسخه دوم این عینک ها با امکاناتی جدید در راهند.

نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی جدید رونمایی می شود ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با پردازنده پر سرعت کوالکام و USB-C همراه است و می تواند در چند نقش متفاوت ظاهر شود.

اگر نگاهی به ویژگی های عینک هوشمند گوگل داشته باشیم متوجه می شویم که این عینک کاربردهای شخصی و تجاری دارد. درواقع می تواند برای هر نوع سلیقه ای مفید باشد. عینک هوشمند گوگل درواقع نوعی هدست مبتنی بر هوش مصنوعی است و در نسخه جدید از صفحه نمایش شیشه ای و سه بعدی تقویت شده بهره می برد.

درواقع در این نسخه جدید از عینک گوگل، تجربه ای مشابه با آنچه که در HoloLens 2 وجود دارد را تجربه می کنید. در این عینک، دوربین داخلی بهبود یافته و پردازشگر و پردازنده به روز شده است. گوگل اعلام کرده که از تراشه کوالکام XR1 جدید در این عینک استفاده شده است.

در نسخه جدید عینک هوشمند گوگل ویژگی هایی مثل امکان پشتیبانی از بینایی کامپیوتری و قابلیت های پیشرفته یادگیری ماشینی نیز گنجانده شده است. طبق گفته گوگل، آخرین عینک هوشمند گوگل از شیشه با قاب های ایمنی جدید استفاده می کند و سخت افزار جدید این عینک نیز سریعتر شارژ می شود. عمر باتری این عینک قوی تر است و از وای فای قدرتمندتری بهره می برد. امکاناتی مثل بلوتوث و همگام بودن عینک با صدا و لمس نیز از دیگر ویژگی های این عینک است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7925

به "نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی جدید رونمایی می شود ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دوم عینک هوشمند گوگل با قابلیت هایی جدید رونمایی می شود ، از بهبود پردازنده تا افزایش عمر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید