مقابل زاگرس شیراز هجومی تر خواهیم بود، هماهنگی داوران ضعیف است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سمیه شهبازی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز آدینه تیم وچان کردستان مقابل تیم زاگرس شیراز گفت: بازی مهمی برابر تیم شیراز داریم و این را به بازیکنانمان تفهیم نموده ایم. سیستم هجومی را برای این بازی در نظر گرفته ایم تا بتوانیم تفاضل گل های خود را بهبود بخشیم.

مقابل زاگرس شیراز هجومی تر خواهیم بود، هماهنگی داوران ضعیف است

وی اضافه کرد: شیراز تیم جوان و خوبی در اختیار دارد. فکر می کنم تغییراتی در تیم خود به وجود آورده و این تغییرات به تیم شوک وارد خواهد نمود. بنابراین کار سخت تری نسبت به سایر تیم ها که برابر زاگرس قرار گرفته اند، در پیش خواهیم داشت. هدف، افزایش تفاضل گل هایمان است و برای این بازی خود را مهیا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در ادامه در مورد سطح رقابت های لیگ، گفت: سال گذشته تعداد تیم های با کیفیت بیشتر از سال جاری بود به همین دلیل باعث طراوت و شادابی لیگ شده بود. در فصل جاری بازیکنان در سایر تیم ها تقسیم شده اند و همین باعث شده است که رقابت بین چند تیم ابتدایی جدول بیشتر باشد.

شهبازی توضیح داد: تیم ما خواجوی، دروازه بان شماره یک ایران را در اختیار دارد که به تیم اعتماد به نفس خوبی داده است. خط دفاعی خوبی داریم. غزاله بنی طالبی جز جوانان خوب فوتبال ایران به شمار می رود. همچنین الهام فرهمند نیز در تیم حضور دارد. ترکیب بدی نداریم. در کار تیمی بسیار خوب عمل می کنیم و همین یک دستی و همدلی بازیکنان باعث کسب نتایج خوب تیم شده است.

وی در سرانجام در مورد داوری اعلام کرد: سطح داوری نسبت به پارسال تغییری نکرده است فقط کمی هماهنگی بین داوران ضعیف است. اگر داور اول و یاری هایش با هم هماهنگتر عمل نمایند، شرایط بهتر می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19332

به "مقابل زاگرس شیراز هجومی تر خواهیم بود، هماهنگی داوران ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل زاگرس شیراز هجومی تر خواهیم بود، هماهنگی داوران ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید