مدل موی کوتاه ؛ 40 مدل موی زیبا و شیک سال 2020

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امروزه کوتاهی مو دارای سبک ها و مدل های مختلف زیادی است که هر کسی می تواند با توجه به فرم صورت و سن و جنس موهایش از بین آن ها مدل مویی زیبا و خاص را برای خود انتخاب کند. در ادامه اگر با این بخش از انگیزه همراه شوید اسامی و عکس های مدل موی کوتاه و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل موی کوتاه ؛ 40 مدل موی زیبا و شیک سال 2020

اسامی و عکس های مدل موی کوتاه و جدید در سال 2020

1. مدل بلانت باب یک طرفه

مدل مو باب که به برش بلانت نیز معروف است یک نمونه جذاب ساده مدل مو با انواع گوناگونی است. این مدل برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. معمولا این مدل به کوتاه و صاف استفاده می گردد. کسانی که فرم صورتشان به شکل بیضی، کشیده و گونه های صاف است با خیال راحت از این مدل استفاده نمایند.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

2. مدل مو پیکسی زنانه

این مدل از مدل های محبوب و خاص موی کوتاه است که بیشتر ستاره ها آن را امتحان نموده اند. دارای انواع مختلفی از مدل هاست که به دو حالت کوتاه و بلند می توان مو ها را کوتاه کرد. امروزه اغلب خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای کوتاه کردن مو های خود از این مدل به روز استفاده نمایند تا ظاهری منحصر به فرد را تجربه نمایند.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

3. مدل قارچی کوتاه

این مدل اغلب توجه دختران جوان را به خود جلب می نماید، زیرا حالتی فانتزی و نو دارد. مدل مو های قارچی برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است.

~✦❖✦~

4. مدل کوپ زنانه

مدل موی کوپ از زیباترین و پرطرفدارترین مدل موی کوتاه زنانه است. این مدل در سال 2019 ترند سال بوده و همچنان نیز دارای محبوبیت زیادی در سراسر دنیا است. اگر شما نیز علاقه مند به کوتاه کردن موی خود به مدل موی کوپ هستید می توانید توسط آرایشگر های حرفه ای با خیال آسوده این کار را انجام دهید.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

5. مدل چتری کوتاه دخترانه

اگر جلوی موهایتان بلند است و دوست دارید از تکراری بودن مدل موهایتان خلاص شوید، مدل چتری کوتاه از مد های سال 202 است. این مدل مو برای خانم هایی که صورت بیضی و مو های کوتاهی دارند مناسب است.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

مدل های خیلی کوتاه مو

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

مدل کوتاه برای صورت کشیده

در این حالت باید کاری کنید تا با یاری مو ها موجب کوتاه تر دیده شدن صورت بشوید. پس اگر صورت کشیده همراه با پیشانی بلند دارید بهترین مدل ها برای شما عکس های زیر است.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

مدل کوتاه برای صورت گرد

اگر طول صورت با عرض صورت برابر باشد و فاصله گونه ها از یکدیگر کم باشد، فرم صورت گرد است که برای این مدل مو باید آنچه را انتخاب کنید که به مو هایتان در دو طرف صورت حجم زیادی ندهد.

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

مدل موی دخترانه کوتاه

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

مدل موی حالت دار

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

~✦❖✦~

حرف آخر

در این بخش از انگیزه انواع مدل موی کوتاه را آوردیم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت برده باشید و با ایده دریافت از آن ها بتوانید مو های خود را به زیبایی کوتاه کنید.

در آخر توصیه می کنیم راهنمای انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت را نیز در انگیزه بخوانید و برای انتخاب یک مدل موی مناسب از آن بهره ببرید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40770

به "مدل موی کوتاه ؛ 40 مدل موی زیبا و شیک سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل موی کوتاه ؛ 40 مدل موی زیبا و شیک سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید