مدافع اوکراین پس از کوچ به زنیت از تیم ملی خط خورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - بدنبال پیوستن یاروسلاو راکیتسکی مدافع تیم ملی اوکراین به باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه، آندری شوچنکو سرمربی این تیم نام وی را از نفرات انتخابی خود برای حضور در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا خط زد.

مدافع اوکراین پس از کوچ به زنیت از تیم ملی خط خورد

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه روز سه شنبه نوشت: راکیتسکی که در چهار بازی از مجموع پنج دیدار تیم ملی اوکراین در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشت و فصل گذشته نیز یکی از مهره های اصلی تیم شاختار دونتسک بود به یکباره تصمیم گرفت با قراردادی سه سال و نیمه به صدرنشین لیگ برتر روسیه ملحق شد.

این در حالی است که شوچنکو نام مدافع تیم ملی اوکراین را که 54 بازی ملی در کارنامه دارد به طور کلی از فهرست اسامی این تیم برای بازی مقابل تیم های پرتغال و لوگزامبورگ در مرحله انتخابی جام ملت های 2020 اروپا خط زد.

ستاره اسبق باشگاه آ.ث میلان ایتالیا دلیل تصمیم خود را شرح نداد اما این 2 بازی نخستین بازی های تیم ملی اوکراین پس از پوستن راکیتسکی به زنیت محسوب می گردد؛ تیمی که مالکیت آن در اختیار غول نفتی روسیه یعنی شرکت گازپروم است.

در بحبوحه تنش های رو به افزایش 2 کشور روسیه و اوکراین، تصمیم راکیتسکی برای ترک کشور خود و کوچ به مسکو انتقادهای زیادی را در خاک خودی به دنبال داشت.

ورزشی**3991**2024

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5132

به "مدافع اوکراین پس از کوچ به زنیت از تیم ملی خط خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع اوکراین پس از کوچ به زنیت از تیم ملی خط خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید