محمد قاسمی نژاد: همه بازیکنان از رفتن خلعتبری جا خوردند، امیدوارم یک جام به طرفداران هدیه بدهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم در انتها فصل یک جام قهرمانی به طرفداران پدیده و مردم مشهد هدیه بدهیم.

محمد قاسمی نژاد: همه بازیکنان از رفتن خلعتبری جا خوردند، امیدوارم یک جام به طرفداران هدیه بدهیم

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط فعلی پدیده گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و بعد از تغییر مالکیت باشگاه، شرایط روحی بازیکنان تغییر کرد. اسکلت اصلی تیم هم حفظ شده و قرار است با اضافه شدن چند بازیکن، برای نیم فصل دوم تقویت شویم. اردویی تدارکاتی را هم در کشور ترکیه برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل بازی ها را آغاز کنیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم تأکید کرد: محمدرضا برای تیم ما خیلی زحمت کشید و جزو بازیکنان مؤثر تیم بود. همه بازیکنان از رفتن این بازیکن جا خوردند. خلعتبری مشکل فنی یا اقتصادی نداشت و خودش هم گفته بود که به دلایل شخصی از پدیده جدا شده است. برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

وی که تیمش در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی دارد، در مورد اینکه پدیده چقدر برای رسیدن به جام شانس دارد، توضیح داد: مطمئناً در نیم فصل دوم کار سخت می گردد و جام حذفی هم که شرایط خاص خودش را دارد. ما با تحمل سختی های زیادی تیم را به اینجا رساندیم و از لحاظ امکانات و مسائل اقتصادی با مشکلاتی روبه رو شدیم.

قاسمی نژاد همچنین توضیح داد: با این شرایط دوست نداریم جایگاهی را که در اختیار داریم، از دست بدهیم. ما امیدواریم که در سرانجام فصل یک جام به طرفداران هدیه بدهیم تا آنها را شاد کنیم. البته می دانیم که باید بیشتر از گذشته کوشش کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3844

به "محمد قاسمی نژاد: همه بازیکنان از رفتن خلعتبری جا خوردند، امیدوارم یک جام به طرفداران هدیه بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد قاسمی نژاد: همه بازیکنان از رفتن خلعتبری جا خوردند، امیدوارم یک جام به طرفداران هدیه بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید