متخصصین سلامت: مرگ بسیاری از آمریکایی ها بر اثر کرونا ثبت نمی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، براساس یک گزارش بسیاری از آمریکایی هایی که بر اثر کرونا جانشان را از دست میدهند در آمار رسمی تلفات فزاینده این کشور ثبت نشده اند.

متخصصین سلامت: مرگ بسیاری از آمریکایی ها بر اثر کرونا ثبت نمی گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، کارشناسان بهداشت عمومی و مقامات دولتی درگیر در این گزارش معتقدند کروناویروس جدید در حال گسترش است و مطمئناً آمریکایی های زیادی را کشته که در شمار تلفات این کشور ثبت نشده اند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (سی دی سی) فقط مرگ و میرهایی را شمارش می نماید که در آن حضور ویروس کرونا در آزمایشگاه تأیید شده باشد. کریستن نوردلاند سخنگوی (سی دی سی) گفت: ما می دانیم که این آمار دست پایین گرفته شده است.

عدم دسترسی گسترده به آزمایش مناسب در هفته های اولیه شیوع این بیماری در ایالات متحده باعث شد که بسیاری از مبتلایان به بیماری های تنفسی بدون شمارش، جان خود را از دست بدهند. حتی در حال حاضر هم بسیاری از افرادی که در خانه یا خانه سالمندان جان خود را از دست می دهند مورد آزمایش ویروس کرونا قرار نمی گیرند.

در نتیجه، مقامات بهداشت عمومی و دولتی آمریکا فاقد دید کاملی درباره میزان تلفات این بیماری همه گیر به منظور ارزیابی و کوشش برای پاسخگویی هستند.

دانشمندانی که آمار مرگ و میر ناشی از آنفولانزا و سایر بیماریهای تنفسی را تجزیه و تحلیل می نمایند، می گویند هنوز برای تخمین زدن تعداد تلفات خیلی زود است. به گفته آنها، برای بیماری ای با علائم شایع مانند کووید 9 ، تعداد مرگ و میری که توسط نتایج آزمایش مثبت برای ویروس کرونا بدست آمده است بخش کوچکی از کل تلفات ناشی از این بیماری را نشان می دهد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27783

به "متخصصین سلامت: مرگ بسیاری از آمریکایی ها بر اثر کرونا ثبت نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصین سلامت: مرگ بسیاری از آمریکایی ها بر اثر کرونا ثبت نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید