قلعه نویی یک گام تا تیم ملی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از اصلی ترین گزینه های فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان است.

قلعه نویی یک گام تا تیم ملی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، هفته گذشته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزارش کمیته فنی و توسعه این فدراسیون بحث انتخاب سرمربی ایرانی برای هدایت تیم ملی کشورمان را به حیدر بهاروند تفویض کردند تا نایب رئیس فدراسیون طبق مذاکره با گزینه های داخلی مد نظر، در نهایت جانشین مارک ویلموتس را معرفی کند.

امیر قلعه نویی، علی دایی و یحیی گل محمدی به عنوان جدی ترین گزینه های سرمربیگری یوزها مطرح شدند، اما به نظر می رسد سرمربی فعلی سپاهان شانس بیشتری نسبت به دایی و گل محمدی دارد.

البته قلعه نویی هم برای همکاری با تیم ملی مردد است. شنیده می شود او در تماس هایش با مسئولان فدراسیون اعلام کرده ابتدا باید شرایط ادامه حضورش در تیم سپاهان تا پایان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. در واقع قلعه نویی با این تصمیم توپ را برای حضور در تیم ملی به زمین مدیران باشگاه سپاهان انداخته است. از طرفی احتمال دارد در صورت قطعی شدن انتخاب قلعه نویی، او تا پایان فصل در سپاهان هم بماند. دیدارهای تیم ملی در فروردین 99 مقابل هنگ کنگ و کامبوج نسبت به دیدارهایی که ملی پوشان فوتبال کشورمان در خرداد مقابل بحرین و عراق برگزار می کنند، راحت تر است و در صورت توافق قلعه نویی با فدراسیون فوتبال، احتمال دارد وظیفه ارزیابی شرایط بازیکنان برای حضور در اردو به دستیاران این سرمربی سپرده شود و قلعه نویی هم روی کار آن ها نظارت کند تا از اواخر اسفند با تشکیل اردوی آماده سازی پیش از بازی با هنگ کنگ و کامبوج او در تمرینات تیم ملی شرکت کند. شاید هم مسئولان فدراسیون با مدیران سپاهان برای قطع همکاری قلعه نویی با این تیم به توافق برسند.

  • اعلام جرم سازمان بازرسی علیه سه رییس سابق فدراسیون فوتبال

از طرفی مسائل مالی و حضور دستیاران خارجی هم در کادرفنی تیم ملی جزو مواردی است که مدیران فدراسیون درصدد توافق روی آن ها با قلعه نویی هستند. شنیده می شود قلعه نویی اعلام کرده باید برای بازگشتش به نیمکت سرمربیگری یوزها (لقب تیم ملی) شان مربی ایرانی حفظ شود و حاضر نیست با مبلغ پایین روی این نیمکت بنشیند.

از طرفی فدراسیون فوتبال برای اجرای برخی موارد فنی قصد دارد از دستیاران با کیفیت خارجی در کادرفنی تیم ملی در کنار مربیان ایرانی استفاده کند و به همین دلیل این مورد هم در مذاکره با قلعه نویی مورد بحث است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20313

به "قلعه نویی یک گام تا تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی یک گام تا تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید