فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است اما یوونتوس وابسته به او نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری می گوید تیم تحت هدایتش به کریستیانو رونالدو وابسته نیست، اما از او به عنوانی بازیکنی شگفت انگیز یاد کرد.

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است اما یوونتوس وابسته به او نیست

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه باید به مصاف فروزینونه بروند، در حمایت از فوق ستاره پرتغالی خود که در بازی مقابل والنسیا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سخت گیری داور از زمین بازی اخراج شد، گفت: رونالدو شگفت انگیز است، او به یوونتوس ارزش بخشیده و این را نمایش هایش نشان می دهد. با این حال تیم وابسته به کریس نیست.

وی اضافه نمود: انتظارات از رونالدو بالاست و خود او نیز بازیکن بسیار مطالبه جویی است، اما احتیاج نیست که کریس خودش را به اثبات برساند. او تنها باید از بازی کردن لذت ببرد و گلزنی کند. اتفاقی که چهارشنبه شب در بازی با والنسیا برای کریستیانو افتاد را هم به دست فراموشی سپردیم.

سرمربی بانوی پیر همچنین درباره مهاجم آرژانتینی تیمش گفت: می توانم تأیید کنم که دیبالا فردا از ابتدا در ترکیب یووه به میدان خواهد رفت. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود. پائولو قادر به گلزنی است و حتی می تواند به عنوان مهاجم نوک ایفای نقش کند. تیم هم رفته رفته بهتر می گردد و بازیکنان از یکدیگر شناخت پیدا می نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: محتمل است که در بازی فردا از سه مدافع در ترکیب اصلی استفاده کنیم که اگر اینطور گردد از بین الکس ساندور، ژوائو کانسلو و خوان کوادرادو، یکی استراحت خواهد نمود. اگر هم از چهار دفاع بخواهیم بهره ببریم، از همه آنها استفاده خواهیم کرد.

آلگری با اشاره به دو بازی پیش روی تیمش گفت: فروزینونه و بولونیا هر دو تیم هایی هستند که با تمام وجود مقابل ما بازی می نمایند، از این رو باید بازی سطح بالایی مقابل آنها به نمایش بگذاریم. تمرکز در این بازی ها خیلی مهم و حیاتی است چون خطر انرژی مثبت بیش از حدی پس از برتری مقابل والنسیا وجود دارد.

سرمربی ایتالیایی راه راه پوشان تورین همچنین اطلاع داد ماتیا پرین در بازی با بولونیا اولین بازی رسمی اش برای یوونتوس را انجام خواهد داد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1211

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است اما یوونتوس وابسته به او نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است اما یوونتوس وابسته به او نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید