عینک های جدید فیسبوک جاسوسی می نمایند؟!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ردگیری حرکات چشم کاربران عینک واقعیت افزوده آریا به فیس بوک امکان می دهد از تفکرات و احساسات هر شخص آگاه گردد و در نهایت بینش و عقاید افراد را در هر لحظه درک کند.

عینک های جدید فیسبوک جاسوسی می نمایند؟!

عینک های فیسبوک می توانند داده ها در خصوص هر کاربر را در اختیار فیس بوک قرار بدهند.، عینک های جدید فیسبوک که دارای انبوهی حسگر، میکروفون و دوربین برای ضبط صوت، ویدئو و حتی ردگیری حرکات چشمان کاربران هستند، می توانند داده های استثنایی را در خصوص هر کاربر در اختیار فیس بوک قرار داده و امنیت و حریم شخصی این کاربران را به طور جدی به خطر بیندازد.

فیس بوک مدعی است از این اطلاعات برای بهینه سازی نحوه ارائه خدمات با استفاده از فناوری واقعیت افزوده استفاده خواهد نمود.

عینک آریا به فیس بوک امکان می دهد تا در زندگی روزانه هر فرد به طور لحظه به لحظه حضور داشته باشد و حالات چهره و احساسات هر فرد را به طور لحظه به لحظه ردگیری کند.

اطلاعاتی که به این شیوه جمع آوری می شوند نه تنها برای نمایش تبلیغات مرتبط با سلایق و علایق هر فرد به کار می فرایند، بلکه می توانند تمامی جنبه های زندگی هر شخص را تحت کنترل فیس بوک درآورند.

ردگیری حرکات چشم کاربران عینک واقعیت افزوده آریا به فیس بوک امکان می دهد از تفکرات و احساسات هر شخص آگاه گردد و در نهایت بینش و عقاید افراد را در هر لحظه درک کند.

از همین طریق می توان رفتار و احساسات اشخاص را هم پیش بینی کرد؛ لذا فیس بوک با عینک آریا می تواند آسیب پذیری های احساسی افراد را شناسایی کند و در صورت لزوم از آن ها برای پیشبرد اهداف تجاری و حرفه ای خود سو استفاده کند.

منبع: اسپوتنیک

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرادید
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41195

به "عینک های جدید فیسبوک جاسوسی می نمایند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک های جدید فیسبوک جاسوسی می نمایند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید