عسگری: حق بخشی طلا بود، اشتباه کردم از کارت استفاده کردم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: انصافا نتیجه دیدار فینال بخشی عادلانه نبود.بخشی خوب کار کرد. اول بازی اشتباه کردم که کارت کشیدم.یک لحظه پای حریف از زمین خارج شد و من کارت کشیدم که ای کاش این کار را نکرده بودم.

عسگری: حق بخشی طلا بود، اشتباه کردم از کارت استفاده کردم

عسگری تاکید نمود: البته روند بازی طوری نبود که بخواهیم کارت بکشم.سه مشتی که به بخشی خورد اصلا امتیاز نداشت و به حریف امتیاز دادند و از ضربه های سری که بخشی زد داوران چشم پوشی کردند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از امیر راضی هستم او تنها 18 سال دارد و این دومین تورنمنتی است که در رده بزرگسالان شرکت نموده که اولی را با طلا و دومی را با نقره به سرانجام رسانده این درحالی است که در مقابل بهترین تکواندوکاران این وزن در سطح جهان بازی داشته است.

وی اضافه نمود: از نظر من مدال او طلا است و نمی دانم کره ای ها از این مدال خوشحال هستند یا خیر، انها میخواستن مدال طلا نگرفتن خود را جبران نمایند که این کار را با کمک داوران انجام دادند.

عسگری توضیح داد: بازیکنانم مردانه بازی کردند و به أهداف خود رسیدیم. خدابخشی اگر کمی خوش شانس بود به مدال می رسید. پنج شرکت نماینده و 4 مدال نتیجه خوبی است و نشان داد تکواندو مثل همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 330

به "عسگری: حق بخشی طلا بود، اشتباه کردم از کارت استفاده کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: حق بخشی طلا بود، اشتباه کردم از کارت استفاده کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید