عربستان: 10 میلیون نفر به عمره آمده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- مقامات سعودی اعلام کردند از آگوست سال گذشته و با ایجاد تمهیدات ویژه کرونایی، بیش از 10 میلیون نفر برای حج عمره به این کشور سفر نموده اند.

عربستان: 10 میلیون نفر به عمره آمده اند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از عرب نیوز، وزارت حج و عمره عربستان سعودی گفت که از تاریخ چهارم اکتبر سال گذشته میلادی (13 مهر 1399) که با شروع تمهیدات ویژه کرونایی برای پذیرش عمره گزاران همراه بود، 10 میلیون زائر با موفقیت به عمره آمده اند.

عبدالفتاح بن سلیمان ماشات وزیر حج و عمره عربستان بعلاوه اظهار کرد از زمان شروع پذیرش مجدد زائران عمره از سایر کشورها از 10 آگوست سال جاری (19 مرداد 1400) هم بیش از 12 هزار ویزای عمره صادر شده است. او بعلاوه تاکید نمود واکسیناسیون کامل پیش شرط اساسی برای صدور مجوز حضور در عمره است و با توجه به شرایط کرونایی، لیست کشورهایی که زائران آن ها می توانند وارد خاک عربستان شوند به صورت مداوم به روزرسانی می گردد. زائران بین المللی 72 ساعت پیش از سفر به عربستان باید شرایط واکسیناسیون خود را در سامانه ویژه ای با نام مقیم ثبت نمایند.

مقامات سعودی با بیان این که همچنان به کوشش برای محافظت از سلامت زائران ادامه خواهند داد از تمامی حجاح عمره درخواست کردند از کلیه دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیروی نمایند.

هدف عربستان میزبانی از 3.5 میلیون زائر و بازدیدنماینده در ماه است و این کشور هم اکنون میزبان روزانه 70 هزار عمره گزار است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64234

به "عربستان: 10 میلیون نفر به عمره آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان: 10 میلیون نفر به عمره آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید