شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تا خاتمه سال پرداخت نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محسن خرمی شریف صبح شنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک گفت: مطابق سنوات قبل، سال جاری نیز قبوض عوارض شهری در یک نوبت در شهر قرچک توزیع خواهد شد.

شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تا خاتمه سال پرداخت نمایند

وی اضافه کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی و تعامل با شهرداری موجب افزایش راندمان کاری مدیریت شهری بویژه در حوزه های مختلف مانند عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدمات شهری و ... خواهد شد.

خرمی شریف گفت: کوشش شهرداری قرچک بر این است که با وصول عوارض نوسازی درآمد حاصله را در شهر و برای رفاه حال شهروندان هزینه کند و شهروندان حق دارند بدانند عوارض پرداختی آنها صرف چه اموری می گردد.

شهردار قرچک با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری بهترین راه حل رشد پروژه های عمرانی است، توضیح داد: مشارکت مردم در پرداخت عوارض نوسازی موجب افزایش بودجه و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان می گردد.

وی با تأکید بر اینکه بدون همکاری و همکمک شهروندان برنامه ریزی برای اهداف بلندمدت مدیریت شهری تحقق نمی یابد، اضافه کرد: مهم ترین عامل موفقیت شهرداری ها انگیزه و حس همکاری شهروندان آن شهر است و این مهم در صورتی محقق میگردد که مردم با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند. خرمی شریف در خاتمه از شهروندان قرچکی خواست نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اعم از مسکونی و تجاری اقدام و شهرداری را در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان کمک نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4592

به "شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تا خاتمه سال پرداخت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تا خاتمه سال پرداخت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید