شهرزاد مظفر: پیشنهاد کویت 4 ساله بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قراردادم با تیم ملی ایران تا انتها اردیبشهت ماه بود. بعد از قهرمانی در جام ملت ها بچه ها یکی دو ماهی استراحت کردند و بعد از آن هم لیگ آغاز شد. در ادامه چیزی به روی کاغد نیامد.

شهرزاد مظفر: پیشنهاد کویت 4 ساله بود

به گزارش خبرنگاران ، این ماجرایی جذاب برای یک مربی ایرانی است، هیجان انگیز و ماجراجویانه. شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران با قراردادی دو ساله سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کویت شد.

به عنوان اولین سوال، می گویند شما مدیر فنی تیم های ملی فوتسال بانوان کویت گردیده اید نه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان این کشور؟ هر دو سمت برعهده من است. مدیر فنی تیم های ملی فوتسال بانوان کویت و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت.

خب چه شد به یکباره با کویت مذاکره کردید؟ همه چیز خیلی سریع و تند و البته راحت پیش رفت.

عقد قرارداد 2 ساله با شما نشان می دهد فدراسیون فوتبال کویت به مربی ایرانی که انتخاب نموده، اعتماد کامل دارد. واقعیت این است که فدراسیون فوتبال کویت پیشنهاد قرارداد 4 ساله به من داد اما پیشنهاد دادم که این قرارداد دو ساله بسته گردد. قرارداد ما به گونه ای تنظیم گردیده که در صورت رضایت طرفین به مدت دو سال دیگر تمدید می گردد. کویتی ها با حسن نیت با من برخورد کردند. همان طور که اشاره کردم همه چیز خیلی سریع پیش رفت.

با تیم ملی ایران قرارداد نداشتید؟ نه قرارداد من تا انتها اردیبهشت ماه بود. خوشحالم در شرایطی از تیم ملی جدا شدم که یک عنوان سومی و دومی در بازی های داخل سالن به همراه تیم ملی به دست آوردم و در جام ملت ها هم قهرمان شدیم.

کار در کویت قطعا برای شما سخت خواهد بود. این را به خاطر پتانسیل فوتسال کویت آن هم در بخش بانوان می گوییم. خب دغدغه های کاری من نسبت به ایران در اینجا متفاوت است. در ایران همه دغدغه ام قهرمانی بود. اما در کویت این چنین نیست. خب همان طور که می دانید کویتی ها دو سه سالی در حالت تعیلق بودند. حالا در کوشش هستند با استخدام مربیان در بخش های مختلف این عقب ماندگی را جبران نمایند. کار سختی را پیش رو دارم و اینجا باید از صفر آغاز کنم. در حال تدوین برنامه هایم برای فوتسال این کشور هستم. در سایه تشکیل تیم ملی فوتسال بانوان باید برای استعدادیابی و هم چنین راه اندازی لیگ و از همه مهم تر تشکیل دیگر تیم های ملی برنامه ریزی کنم. اما نگاهی که در اینجا وجود دارد یک نگاه خوب است. هم چنین امکانات مهیا است و تنها باید سخت کار کنیم و جلو برویم.

با توجه به اینکه شما کارنامه خوبی در تیم ملی فوتسال داشتید انتظار از فدراسیون فوتبال ایران این بود که قرارداد شما را تمدید کند. قراردادم با تیم ملی ایران تا انتها اردیبشهت ماه بود. بعد از قهرمانی در جام ملت ها بچه ها یکی دو ماهی استراحت کردند و بعد از آن هم لیگ آغاز شد. در ادامه چیزی به روی کاغد نیامد.

دوری از تیم قهرمان یعنی تیم ملی ایران برای شما سخت نیست؟ چرا خیلی سخت است. همیشه وقتی سودای مربیگری در خارج از کشور به ذهنم می آمد با خودم می گفتم باید در کشورهای حوزه خلیج فارس کار بکنم تا به ایران نزدیک باشم. در نهایت هم اگر قرار به حضور در کویت نبود فکر می کنم تا انتها سال این اتفاق رخ می داد. من پیشنهاداتی از سایر کشورها هم داشتم اما در این برهه از زمان همه چیز در مورد تیم ملی کویت خیلی سریع پیش رفت. با این حال و با صدای بلند می گویم من به ایران و تیم ملی ایران تعلق دارم.

با تیم ملی ایران که بازی داشته باشید، نشستن روی نیمکت حریف جالب خواهد بود. خب قرارداد دارم و اینجا بحث بازی های ملی است و باید این کار را انجام دهم. اما خیالم راحت است که تیم ملی ایران بازی را می برد و نیازی به حرص خوردن نیست.

از کی کار را در کویت استارت می زنید؟ از یکشنبه کار را آغاز می کنیم. همزمان با حضور من مربیان خارجی دیگری هم برای تیم های ملی این کشور وارد کویت گردیده اند و همان طور که اشاره کردیم کویتی ها می خواهند عقب ماندگی دو سه سال اخیر را جبران نمایند و به سرعت پیشروی نمایند.

منبع: ورزش 3

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 983

به "شهرزاد مظفر: پیشنهاد کویت 4 ساله بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرزاد مظفر: پیشنهاد کویت 4 ساله بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید