شغل جدید مورینیو، مصاحبه به جای مربیگری!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی که چند ماهی است خانه نشین شده، با مصاحبه های جنجالی به دنبال بازگشت به دنیای مربیگری است.

شغل جدید مورینیو، مصاحبه به جای مربیگری!

ایران ورزشی - ژوزه مورینیو یک نیم فصل را در خانه سپری نموده و حالا بی صبرانه منتظر یک پیشنهاد جدید برای بازگشت به دنیای مربیگری است اما به نظر می رسد دوران خانه نشینی آقای خاص طولانی تر گردد چراکه تقریبا هیچ پیشنهاد دست اول و جذابی برای مربی پرتغالی وجود ندارد.

درگیری های متوالی با ستاره ها، حواشی پررنگ با داوران و دست اندرکاران و البته نتایج نه چندان درخشان نسبت به گذشته، باعث شده حالا کمتر تیمی در اروپا پروژه خود را به دست او بسپارد و بر خلاف یک دهه قبل، رفتار آقای خاص دیگر خریداری در اروپا ندارد. از همین رو او با مصاحبه های رنگارنگ و جنجالی می کوشد همچنان خود را در بورس نگاه دارد.

من رفتم، اما منچستر هنوز مشکل دارد

ژوزه مورینیو طعنه در مورد عملکرد اوله گونار سولسشر صحبت می نماید. نتایج فوق العاده سولسشر بعد از جدایی ژوزه مورینیو باعث شد همگان سرمربی پرتغالی را مقصر ناکامی های یونایتد بدانند. اما در اواخر فصل شرایط تغییر کرد و شکست های متوالی نشان داد بازیکنان و بعضی مسائل دیگر هم نقش مهمی در نتایج ضعیف شیاطین سرخ در فصول اثر داشته اند.

ژوزه مورینیو با اشاره به ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و به انتها بردن فصل در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس گفت: 9 یا 10 ماه پیش، پس از کسب 8 عنوان قهرمانی لیگ گفتم که نایب قهرمانی با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بزرگترین دستاورد من بود. حالا مردم درک می نمایند که من چه می گفتم.

سرمربی پیشین رئال مادرید همچنین در مورد حذف پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط منچستریونایتد که رجحان 2 بر صفر بازی رفت را با شکست 3 بر یک در بازی برگشت عوض کردند، گفت: من دلایل حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان را می دانم، اما همواره تحلیل هایم را در مورد منچستریونایتد علنی نمی کنم. نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و نیازی به این کار نمی بینیم. زمان خودش نشان خواهد داد که چرا پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد.

آقای خاص که گفته می گردد بندی در قراردادش با باشگاه منچستریونایتد وجود داشته که در صورت اخراج از این تیم نمی تواند اظهارنظر منفی یا انتقادی از این تیم انگلیسی داشته باشد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: در مورد منچستریونایتد تنها می خواهم دو چیز بگویم، یکی اینکه زمان خود همه چیز را خواهد گفت و دوم اینکه منچستریونایتد هنوز مسائلی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که عملکردش در این تیم همراه با فراز و نشیب بوده، گفت: مارسیال شخصیتی متفاوت از کریم بنزما دارد و چیزی که می توانم در مورد او بگویم این است که امیدوارم آنتونی به سطحی برسد که به اندازه پتانسیلش خوب باشد.

مورینیو 56 ساله که تنها دو ماه بعد از علنی شدن اختلافش با هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، در پاسخ به این پرسش که آیا شما در منچستریونایتد قربانی پوگبا شدید؟، گفت: خیر! مسائل همواره هست، شما هم می توانید مسائل را تصور کنید، سازماندهی، جاه طلبی، من نمی توانم در پاسخ به پرسش شما بگویم که تنها پوگبا مسئول بود.

می توانستم بیشتر از پپ جام بگیرم

از ژوزه مورینیو باید همواره انتظار حرف های بحث انگیز و جنجالی داشت. مو همواره نسبت به پپ حسادت نموده و باز هم به او طعنه می زند. این سرمربی پرتغالی در تمجید از یورگن کلوپ و مائوریسیو پوچتینو که پیروز شدند تیم های لیورپول و تاتنهام را ه فینال لیگ قهرمانان اروپا برسانند، یادآور شد: کار کلوپ و پوچتینو را تحسین می کنم و هر دوی آنها شایسته کسب جامی بزرگی هستند و هیچ جامی هم بهتر از لیگ قهرمانان نیست. در نهایت اما یکی از این دو بازنده خواهد شد. یورگن برای سومین بار به فینال لیگ قهرمانان می رسد و نمی گردد تصور کرد در صورتی که سال جاری هم در کسب این جام ناکام گردد، چه حسی خواهد داشت! پوچتینو، او چه چیزی برده است؟

مورینیو که حالا گواردیولا با کسب 26 جام قهرمانی، یک جام از وی پیش افتاده، گفت: اگر من بعد از قهرمانی هایم در اروپا با پورتو و اینتر، در این تیم ها می ماندم و با آنها سوپرجام اروپا، سوپرجام داخلی و جام جهانی باشگاه ها را هم می بردم، حالا 31 جام داشتم. شاید من آن زمان خیلی دغذغه آمار و ارقام را نداشتم.

مسی شایسته کسب توپ طلا نیست

آقای خاص می گوید مسی چون به فینال لیگ قهرمانان نرسید، شایسته کسب توپ طلا نیست. او ادعا می نماید فوق ستاره کاتالان ها نباید جایزه توپ طلا بگیرد هر چند کاپیتان آبی و اناری ها عاملی اساسی در راه کسب لالیگای سال جاری بوده. مورینیو مثل همواره نیز برای حرفش دلیل آورد و گفت: فکر می کنم مسی شایسته کسب توپ طلا نیست. چون نتوانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

مورینیو در این گفت وگو همچنین در مورد علاقه اش برای بازگشت به کار نیز حرف زد. او عنوان نمود: اکنون خیلی از سرمایه گذاران به فرانسه رفته اند و سطح مسابقات افزایش می یابد. از خودم می پرسم چرا روزی در این کشور کار نکنم؟

12

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8108

به "شغل جدید مورینیو، مصاحبه به جای مربیگری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل جدید مورینیو، مصاحبه به جای مربیگری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید